Piratitie

Het laatste nieuws uit Radioland

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Gebruikersavatar
speedy
Berichten: 300
Lid geworden op: 27 jul 2008, 12:06
Locatie: Noord groningen

Piratitie

Bericht door speedy »

Sinds 1 november 2013 is het Agentschap Telecom gestart met het "lik op stuk" beleid. Direct een boete wanneer je je zender aanzet. Die boetes kunnen oplopen tot €45.000 en dat is veel te veel geld vinden wij.

Heeft iedereen van het AM forum dit al getekend?

http://petities.nl/petitie/piratitie

t)
Gr. Speedy

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: Piratitie

Bericht door Rebecca »

En waarom zouden wij die FM-teams die de boel voor iedereen verzieken moeten steunen??

Dankzij hen kan ik mijn mast weg halen, laat ze die gasten maar lekker oppakken.

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Piratitie

Bericht door Atlantis N.W.O »

haha hoe gek kan en mens zijn :a

dat is de 2e goeie vanmorgen die ik hoor en lees...

wordt ik vanmorgen door zo,n verkoop ,,windmuil,, gebeld
of ik interesse had in een investering in een stuk snelweg die ze willen aanleggen ergens bij Rotterdam meende ik
minister Schultz zou er vorige week mee ingestemd hebben dat die snelweg er eindelijk mocht komen.
dat had ik toch zeer zeker wel gehoord......
het zou een erg goed rendement opleveren

ik zeg ja... doe mij maar 5 kilometer :D

:L :L
Laatst gewijzigd door Atlantis N.W.O op 11 nov 2013, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Centurion
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 jun 2011, 11:43

Re: Piratitie

Bericht door Centurion »

.
Laatst gewijzigd door Centurion op 14 dec 2013, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
speedy
Berichten: 300
Lid geworden op: 27 jul 2008, 12:06
Locatie: Noord groningen

Re: Piratitie

Bericht door speedy »

Ik weet niet wie dit fabeltje in de wereld heeft geholpen, maar zoals ook al in eerdere onderwerpen op het forum is aangegeven zijn de sancties van agentschap voor alle overtreders van toepassing. Ook voor de AM dus!

Deze Piratitie is dus niet alleen voor de FM maar voor alle etherpiraten in Nederland.
Je kunt natuurlijk ook niets doen en gewoon de bekeuring betalen als je aan de beurt bent.
Gr. Speedy

Gebruikersavatar
worp8
Berichten: 308
Lid geworden op: 24 mar 2008, 10:51

Re: Piratitie

Bericht door worp8 »

AM zal weinig aandacht hebben van het AT, of ze moeten bij toeval langsrijden. Ze willen de zuiptenten met gehuurde 10 KW zenders weghebben, en terecht.

Gebruikersavatar
Nora
Berichten: 913
Lid geworden op: 28 jun 2010, 04:08

Re: Piratitie

Bericht door Nora »

Ik vermoed dat de mensen van het AT vanmorgen een lekker stuk taart bij de koffie hebben gehaald....

Die lachen zich rot om de discussie die op de verschillende forums worden gevoerd...

Als je geschoren wordt, moet je stil zitten.... Dus hoe minder lawaai, hoe beter.
(Oeps... zelf nu ook schuldig :L )
Wij zijn allemaal 100%..... 100% prettig gestoord....

Gebruikersavatar
Thee
Berichten: 2725
Lid geworden op: 26 mei 2006, 23:02
Locatie: Bankstel, thuis, das nu Drenthe

Re: Piratitie

Bericht door Thee »

en het werkt, geen piraat te horen op de 3 meter het afgelopen weekeinde.
Vriendelijke groeten,
Theo


Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.

Sent from my laptop using Windows

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: Piratitie

Bericht door Pacman »

speedy schreef:Sinds 1 november 2013 is het Agentschap Telecom gestart met het "lik op stuk" beleid. Direct een boete wanneer je je zender aanzet. Die boetes kunnen oplopen tot €45.000 en dat is veel te veel geld vinden wij.

Heeft iedereen van het AM forum dit al getekend?

http://petities.nl/petitie/piratitie

t)
Net gedaan! :P

Groet,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

Atlantis N.W.O
Berichten: 2923
Lid geworden op: 30 mei 2007, 21:32

Re: Piratitie

Bericht door Atlantis N.W.O »

Nora heeft het weer juist aangevoeld ;)

Gebruikersavatar
Cor
Berichten: 2457
Lid geworden op: 01 aug 2007, 03:37

Re: Piratitie

Bericht door Cor »

worp8 schreef:AM zal weinig aandacht hebben van het AT, of ze moeten bij toeval langsrijden. Ze willen de zuiptenten met gehuurde 10 KW zenders weghebben, en terecht.
Dat de zaak verergerd is door de FM clubjes kan ik wel volgen, maar het is wishfull thinking, de prioriteit ligt op mom bij de FM, maar maak je geen zorgen AM en KG is ook doelwit, ik heb het zelf ervaren, en stoorde ook niet.

Lees gewoon even op AT de text dan weet je wat er speelt . ;)
Gewoon niet te vaak en regelmatig in de lucht zijn helpt, dat is mijn fout geweest.

h)

Cor
Groeten Cor/Osaka SW 48 Mb

Gebruikersavatar
speedy
Berichten: 300
Lid geworden op: 27 jul 2008, 12:06
Locatie: Noord groningen

Re: Piratitie

Bericht door speedy »

Stand van zaken: er staan nu (op 19 nov) 872 stemmen geteld, dat is nog veel te weinig voor enig politiek aanzien.
Geen familie/luisteraars/kennissen?
Stem mensen of het wordt straks een hypotheek nemen voor de hobby :(
Gr. Speedy

Gebruikersavatar
gertw68
Berichten: 377
Lid geworden op: 10 okt 2010, 08:29
Locatie: Hattem
Contacteer:

Re: Piratitie

Bericht door gertw68 »

Voor wie het wil lezen is er een onderwerp http://etherpiraten.com/forums/piraten_ ... _read/4232 over beleid middengolf.
nu de Fm in de crises zit door de hoge boetes lijkt het me wat om ook op de middengolf af ten toe te gaan draaien maar hoe zit het daar met het beleid?

mij is altijd verteld dat de AM Piraten gedoogd werden maar wat klopt er van dit verhaal.

ik heb op de site van telecom agentschap er niks over kunnen vinden. in mijn ogen is het illegaal en lijkt het me logisch dat het AT je daar ook voor zou beboeten maar zijn ze er ook zo vel aan als je op de AM zit ?

mvg. Maarten Station LPG
Herbert Visser verteld ook wel wat hierover.
Ik was vanaf eind jaren 70 en gedurende de gehele jaren 80 naast FM-piraat; ook midden- en kortegolfpiraat. Middengolfpiraat vanaf het Caroline-schip op zee

Plaats reactie