Radio Moskou

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
moskou
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:13

Radio Moskou

Bericht door moskou »

Hoi
Hier ben ik dan Radio Moskou uit het noorden des lands in de jaren 70 actief op mg in de tijd van bleu bird houston ketellapper enz. later in de jaren 80 was fm de hobby maar de meterband raakte snel vol ook de komst van verticaal deed er niet veel goeds aan. vermogens moesten steeds hoger. en geen freq. is meer schoon. dus ga de draad weer oppakken om weer op mg.sw een draai te vinden. want eenmaal besmet met HF dan wel de goeie niet die menselijke virus. kun je er niet zonder.

En hoop hier op het forum een draai te vinden


Mvg.moskou.

westcoast
Site Admin
Berichten: 1062
Lid geworden op: 28 mei 2006, 19:21

Re: Radio Moskou

Bericht door westcoast »

moskou schreef:Hoi
Hier ben ik dan Radio Moskou uit het noorden des lands in de jaren 70 actief op mg in de tijd van bleu bird houston ketellapper enz. later in de jaren 80 was fm de hobby maar de meterband raakte snel vol ook de komst van verticaal deed er niet veel goeds aan. vermogens moesten steeds hoger. en geen freq. is meer schoon. dus ga de draad weer oppakken om weer op mg.sw een draai te vinden. want eenmaal besmet met HF dan wel de goeie niet die menselijke virus. kun je er niet zonder.

En hoop hier op het forum een draai te vinden


Mvg.moskou.
Hallo, Moskou
Ik vind het leuk om te zien dat oudgedienden na zoveel jaar toch weer terugkeren, voor mij waren jullie in die jaren de stations die ik met de grootste moeite toch probeerde te ontvangen, omdat ik dat gekraak en gepiep uit zo,n oude buizenradio met een stukje draad toch wel wat vond hebben .
Ik hoop je snel eens te horen !
p)
ik hou van vrije radio en niet van regels !

moskou
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:13

Bericht door moskou »

Hoi
Westcoast en Sirocco thanks for replay :D

Trouwens Westcoast zondag hier ontvangen op sw hoor je wel vaker maar sirocco kan ik hier niet horen zit te dicht bij denk ik ook black bird maar die laatst wel ontvangen. zit 5km van mij vandaan en is een bekende van mij van vroeger :r
Maar goed doen ons best om on air te komen :-)

radio moskou

Gebruikersavatar
IJsselster
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 okt 2006, 19:17
Locatie: Omgeving Deventer
Contacteer:

Re: Radio Moskou

Bericht door IJsselster »

[quote="moskou"]Hoi
Hier ben ik dan Radio Moskou uit het noorden des lands in de jaren 70 actief op mg in de tijd van bleu bird houston ketellapper enz.


Mvg.moskou.[/quote]

Hallo Moskou,

Welkom terug, ik hoop je weer regelmatig te ontvangen op de MG, want wat was het fantastisch om destijds naar jullie te luisteren.

Groetjes, Harry (IJsselster)

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door RadioRob »

Hallo @moskou!
Ben er een beetje laat mee maar,
Welkom hier op het forum!

Rob007.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Plaats reactie