Combinatie F16

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
CombinatieF16
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2010, 13:09

Combinatie F16

Bericht door CombinatieF16 »

goeiedageem
het is schijnbaar de gewoonte om je voor te stellen op deze site
nou dat moet dan maar even.
ik ben freddy mijn zendloopbaan begon in 1985
op de fm draaide ook later op de middengolf onder studio f16
in de jaren 90 draaide ik op fm weer onder de naam duo freddy en bennie.....7 keer gepakt en nog maar eens zon ding aan geschaft het jaar 2000 was het laatste jaar van duo freddy en bennie toen viel het doek...... anno 2010 10 jaar later de comback.
bennie is verleden tijd doet niet meer mee
hebben nu henkie vol gas vanaf het dakterras inplaats van bennie met freddy en samen zijn we nu de combinatie f16 genoemd naar de naam van de vader van henkie (draaide inde eind jaren 70 onder die naamen is 1995 verongelukt) ik heb die naam van hem gekregen in 1985 en heb toen ook zijn erkenning van hem gekregen op single( big fat siritual andre brasseur) die moest ik dan draaien en dat singeltje is dus ook altijd nog in bezit en in de studio ok ik hoop dat ik me zo goed genoeg heb voor gesteld de studio is bij het huis dus van de oude zender f16 en draait vannaf vorige week elke vrijdag of zaterdag avond op de 1620 khz de 4-1000a s staan mooi rustig dan te pruttelen op een dikke 1000 watt em net zoals de utopia zegt der moet meer muziek op de 1620 khz dus zijn wens is nu ingewilligd groeten dit was een verhaal van freddy de combinatie f16 en nog veel luisterplezier gewenst

Gebruikersavatar
Radio Salo
Berichten: 564
Lid geworden op: 30 aug 2011, 23:57

Re: Combinatie F16

Bericht door Radio Salo »

HOI F-16, volgens mij heb ik jullie ontvangen op 1620 khz. in Italië afgelopen zomer. ( juli/augustus.)

zie datum 30/7:

http://www.am-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=15780

suc7 en groet,
Salo.

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Combinatie F16

Bericht door RadioRob »

Hallo daar F16.
Hartstikke welkom ook hier!
Tja met 1000Watt moet het wel lukken.
Schrijf en lees gerust mee zou ik zeggen,
Kom binnen!
t)
VrGr RR.
h)
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

orionwest
Berichten: 366
Lid geworden op: 22 apr 2009, 20:53
Locatie: omg. den helder

Re: Combinatie F16

Bericht door orionwest »

FF uitkijken met dat vermogen, jonge vriend !!-1620 had je het toch over ??-Ja, het lijkt een normale frequentie, -1621,5 is een normale uitzendfrequentie van geheel Noorwegen !-Ze luisteren overigens op , helaas , kan ik niet zien !- maar zal wel in die 2000-tot 2200 band zitten !-Over water gaat dat heel makkelijk, zelfs overdag !-Groeten, Orionwest, kijkuit, en pasop ! s)

Plaats reactie