Voorstellen

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Edelkampioen Jr.
Berichten: 90
Lid geworden op: 13 okt 2012, 12:29

Voorstellen

Bericht door Edelkampioen Jr. »

Hallo ik ben Arjan en ik ben zo ongeveer ruim 35 jaar geleden als klein jochie in aanraking gekomen met de mg door mijn vader. Mijn vader draaide destijds onder de naam de Edelkampioen uit Emst (Veluwe) en hij was in die periode behoorlijk aan het sleutelen met diverse verschillende zenders voor zichzelf en bij andere collega amateurs, helaas is hij veel te jong overleden.

Na het overlijden van mijn vader heb ik niet veel meer naar de mg geluisterd tot het moment dat mijn neefje de Veluwse Poema een am zender had gekocht. Je gaat weer eens luisteren en dan hoor je de Zanussi, de IJsselstein en vele anderen, ineens begint het weer te kriebelen...het virus is weer terug. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, daarom een poosje terug weer en am zender gekocht met de bedoeling om onder de naam Edelkampioen (Jr) te gaan draaien, die naam is voor mij zeer speciaal en die herinnerd mij weer aan die goede oude tijd!

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: Voorstellen

Bericht door nachtrijder »

Welkom Edelkampioen,

Vroeger vaak gehoord op de radio, thuis bij mijn ouders.
Bij mij exact hetzelfde verhaal. Mijn vader zond ook uit onder de naam Nachtijder. Dus ik heb deze naam ook maar overgenomen.
p)
De oude VT zender staat hier zelfs nog in de studio. En de oude versterker gebruik ik nu voor mijn eigen zender.
Ik hoop je gauw een keertje te ontvangen.

Gr. Arno pi)
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door RadioRob »

Hallo Edelkampioen JR!
Het verhaal wat je verteld is zoals je hiervoor al kunt lezen is vaker voorgekomen.
(we kunnen niets terug draaien, helaas! :| )
MAAR! Namens het AMF. team zeg ik hartstikke welkom op dit forum en graag tot Lezens of horens!
t)
RRob.
h)
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Plaats reactie