nieuwe aanmelding

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
edzje1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2013, 14:21

nieuwe aanmelding

Bericht door edzje1981 »

Mijn naam is Ed en ik woon in Gieten. Ik las op het C.O forum de link naar deze site en kon het niet laten om me aan te melden.

Ik ben 31 jaar oud en ben vroegah begonnen op de 27mc, maar dit werd bij ons in de buurt steeds asocialer en lol was er daarna snel af (wel 10 jaar gedaan). Mijn interesse ligt puur bij de techniek, ik heb niks met nederlandstalige muziek (sorry als ik iemand tegen het zere been schop). Mijn eerste buizen contact was met een buizenradio en later met een zetagi lineair die defect gekocht was. Toen heb ik me verdiept in de buizen en ook voedingen bouwen trok mijn interesse. Omdat piraterij op de FM nu bijna onmogelijk is met de boetes van tegenwoordig, kwam ik viavia op de korte golf terecht (puur en alleen DX'en). Omdat ik nog erg veel moet/wil leren ga ik dit forum doorspitten. Ik zal eens wat bouwsels uploaden :-)

Gebruikersavatar
pieter
Moderator
Berichten: 586
Lid geworden op: 25 mei 2008, 15:15
Locatie: doetinchem
Contacteer:

Re: nieuwe aanmelding

Bericht door pieter »

van hart welkom op dit forum Ed.

Ik denk niet dat je veel mensen tegen het zere been schopt hoor als je zegt dat je niet van nederlands talige muziek houd. er zijn hier mensen me een hele breede muziek smaak en veel verschilldende muziek smaken.

als je vooral geintereseert bent in de techniek dan moet je vooral eens kijken in het zelfbouw hoekje daar staan hele leuke projecten in die mensen gebouwt hebben.

veel plezier met het doorlezen van het forum en dat je hier een leuke tijd mag hebben en veel mag leren.

gr pieter
http://lokaleomroepdoetinchem.nl ook voor als u een website wilt hebben neem gerust contact op met mij

Gebruikersavatar
Zeewolf
Berichten: 551
Lid geworden op: 29 jun 2010, 19:26

Re: nieuwe aanmelding

Bericht door Zeewolf »

Hallo Ed,
Welkom hier op het AM-forum.
Ben wel geïnteresseert in jouw bouwsels, laat ze maar eens zien!
Misschien binnenkort eens rapporten op SW?

Groet,
Herman.
Zeewolf

orionwest
Berichten: 366
Lid geworden op: 22 apr 2009, 20:53
Locatie: omg. den helder

Re: nieuwe aanmelding

Bericht door orionwest »

Kijk, dat vind ik nou leuk : Een zelfbouwer met buizen....
Om met radio Rob te spreken: Doe je jas uit, ga zitten en voel je thuis hier !
Ben ook benieuwd, naar je schema's.
groeten, Wout, Orionwest NH.

Plaats reactie