Herintreder? ;-)

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Danny
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2007, 23:38

Herintreder? ;-)

Bericht door Danny »

Hallo allen,

Mijn naam is Danny (dûh?! ;)), woonachtig in midden Nederland. Ik had me al ruim 6 jaar geleden aangemeld op het forum, maar door andere bezigheden was ik hier niet zo vaak te vinden. Zo weinig dat zelfs mijn account gedeactiveerd werd. Gelukkig mag er van John er weer op. :-)
Ondanks dat m'n S-meter bijna niet meer onder S9 komt op de korte golf (met dank aan al die internet via het stopcontact dingen hier in de buurt :e) wil ik weer wat meer gaan rommelen met AM-zenders, antennes en sound processing op de korte golf. Ik hoop dat ik m'n kennis via dit forum weer een beetje op kan kalefateren.

Groet,
Danny

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door RadioRob »

Hallo Danny, Hartstikke welkom weer! t)
Je begrijpt wel we hebben hier in ons forum een ingebouwd systeem/software,
Als je een bepaalde tijd niets met dit forum doet dan knikkert het systeem(de software) je er uit.
Wij hier van het forum hebben natuurlijk helemaal niets tegen jou Danny!
Fijn dat je weer bij ons bent en wij hier van het forum heten jou natuurlijk weer van harte welkom!
Ik/wij hopen dat je nu wat meer tijd hebt om aan de knutsel te gaan.
En dan nu maar hopen dat je een beetje van die storing kunt af kommen,
Misschien een eerste TIP? Was je al met een LOOP bezig geweest?
En anders misschien XPhase of Noise Canseling?
Er zijn mensen op het forum die er mee bezig zijn geweest, kijk zelf eventjes rond.
h)
VrGr Rob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 634
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door nachtrijder »

Welkom Danny,

Het word steeds drukker hier in midden Nederland!!!
Hartstikke leuk, gezellig. ;e
Nu maar hopen dat ik je kan ontvangen hier. Ik heb namelijk ook veel last van storing op de ontvanger.

Gr. Arno pi)
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Gebruikersavatar
saturnus
Berichten: 2864
Lid geworden op: 27 mei 2006, 21:12
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door saturnus »

Hallo Danny,ja ik meen me je te herinneren nog van de kg uitdaging op circuits online.
En had jij niet een sk 010 van de Quintus overgenomen?
De meeste problemen zijn helemaal geen problemen, maar slechts een kwestie van een houding ten opzichte van een bepaalde omstandigheid.

Wayne Dyer

Danny
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2007, 23:38

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door Danny »

@Rob: Zo'n systeem om inactieve leden op te ruimen vind ik wel een goede oplossing. Zo hou je een forum actief.
En wat betreft de storing. Ik heb een MFJ-1026, maar die werkt niet goed als er meerdere stoorbronnen aanwezig zijn. Het zelfde met de loopantennes.

@Arno: Het gebied midden Nederland is groot. ;) Maar ontvangen zal je me zeker. Als de MUF maar hoog genoeg is. Hier staat de S-meter op de meeste piratenbanden altijd op minimaal een S9. De meeste piraten hoor ik wel, maar het is helaas niet prettig om naar te luisteren.

Danny
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2007, 23:38

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door Danny »

saturnus schreef:Hallo Danny,ja ik meen me je te herinneren nog van de kg uitdaging op circuits online.
En had jij niet een sk 010 van de Quintus overgenomen?
Ja dat klopt. Dat was ik. De oude SK010 van Quintus draait alweer een tijd bij een piraat in het noorden van het land.

Gebruikersavatar
Blaupunkt
Berichten: 367
Lid geworden op: 20 jun 2012, 16:02

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door Blaupunkt »

@Rob: Zo'n systeem om inactieve leden op te ruimen vind ik wel een goede oplossing. Zo hou je een forum actief.
:u

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door webmaster »

Welkom Danny,
Storing op de middengolf is hier ook hoog, korte golf valt soms wel mee. Helaas weinig tijd voor de hobby, hoop dat je daar meer geluk hebt.
Ik zie dat sommigen je nog kennen ;) Suc6 hier op het forum.
Webmaster am-forum.

pluto41
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 sep 2008, 20:39
Contacteer:

Re: Herintreder? ;-)

Bericht door pluto41 »

Hoi Danny Welkom!

Ik zit in hetzelfde storing schuitje.. Het meeste daarvan heb ik kunnen oplossen met de ALA-1530 loop antenne. De MG ontvangst is heel goed! SW 48 meterband is het nog niet helemaal je van het, maar dit komt misschien omdat hett flat gebouw de helft van de radio horizon afdekt. Ontvangen met deze antenne werkt mooi rustig. Ik ben zeer tevreden.

In ieder geval veel plezier met de hobby !

Plaats reactie