Even voorstellen.

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
foxie foxtrot
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2013, 16:22

Even voorstellen.

Bericht door foxie foxtrot »

Beste allen,

Sinds enige tijd heb ik mij geregistreerd en ik moet zeggen het is een mooi forum waar veel technisch inhoudelijke info is te vinden.
In de jaren 70 actief geweest als FM piraat onder de naam Foxie Foxtrot en zijdelings op de middengolf. Alle FM zenders uit die tijd zijn wel de revue gepasseerd.
Wat was de FM band nog mooi rustig. Op de middengolf was het uitsluitend een el 84 met veel leuke herinneringen.
Vanaf de jaren 80 eigenlijk niet meer actief geweest totdat ik enkele maanden geleden weer met een oude bekende piraat uit de jaren 70 in contact kwam.
Veel herinneringen opgehaald en van het 1 kwam het ander waardoor ik op dit moment weer (te) druk met de soldeerbout in de weer ben.
Hierdoor al veel op het forum aan het rond neuzen geweest en diverse interessante onderwerpen gelezen.
Ik heb inmiddels diverse kleine buizenzendertjes voor de middengolf gebouwd en ben op dit moment bezig met een transistor zendertje met in de eindtrap een IFR520.
Kortom mogelijkheden en kennis genoeg aanwezig op dit forum en wellicht komt er ook nog eens een posting van mijn kant.

Vriendelijke groeten Foxie Foxtrot.

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door RadioRob »

Hallo FF
Je doet mij denken aan een amateur hier ook op FM, maar die is niet meer!
Laten we vrolijk blijven kom binnen,
hier zijn ze af en toe nog flink bezig met die IRF op MG en KG dus dat moet wel lukken denk ik.
Kijk op het gemak even rond, en je weet het vragen staat vrij!
t)
VrGr Rob.
h)
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Plaats reactie