even voorstellen : Eldorado

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

even voorstellen : Eldorado

Bericht door Eldorado »

hallo,ik ben de Eldorado,ik woon in Twente en van kinds af aan al besmet met het piratenvirus,ik heb veel op de FM gedraaid en de laatste jaren op internet,maar dat is eigenlijk niet echt wat,ben nu bezig om een middengolfzender (EL84 met een 807)te bouwen,en wil het daar eens mee proberen,ik luister zeer veel naar FM en Middengolf,en kijk veel op piratensites zoals o.a http://www.etherpiraten.com , http://www.klompenboer.nl , http://www.etherpirateninfo.net enz.
tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Laatst gewijzigd door Eldorado op 19 jun 2009, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door RadioRob »

Welkom Eldorado!

Leuk dat je er ook bij komt.
Ik lees EL84 en 807 op MG ik zit met het zelfde maar dan op KG.
Die combinatie werkt wel geen zorg alleen voor MG
Wel een hele goed aarde en draad antenne nodig daar valt of staat veel mee.
Maar daar kunnen de MGjes je beter meer over vertellen.
Zelf heb ik meer de nijging om tegen je te tikken
maak het ook geschikt voor KG daar zul je nog minder spijt van hebben.
Maar das voor later ik praat je misschien nog wel om. ;)

Nogmaals welkom!
Rob007.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

westcoast
Site Admin
Berichten: 1062
Lid geworden op: 28 mei 2006, 19:21

Re: even voorstellen : Eldorado

Bericht door westcoast »

Eldorado schreef:hallo,ik ben de Eldorado,ik woon in Goor en van kinds af aan al besmet met het piratenvirus,ik heb veel op de FM gedraaid en de laatste jaren op internet,maar dat is eigenlijk niet echt wat,ben nu bezig om een middengolfzender (EL84 met een 807)te bouwen,en wil het daar eens mee proberen,ik luister zeer veel naar FM en Middengolf,en kijk veel op piratensites zoals o.a http://www.etherpiraten.com,www.klompenboer.nl,www.etherpirateninfo.net enz.
tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Welkom Eldorado , jouw verhaal klinkt velen van ons bekend in de oren !
1 ding moet ik je wel even vertellen er is op KG al een eldorado regelmatig actief , dit zou verwarring kunnen geven met mail etc.
veel succes op het forum.
ik hou van vrije radio en niet van regels !

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Bericht door Eldorado »

Rob007 schreef:Welkom Eldorado!

Leuk dat je er ook bij komt.
Ik lees EL84 en 807 op MG ik zit met het zelfde maar dan op KG.
Die combinatie werkt wel geen zorg alleen voor MG
Wel een hele goed aarde en draad antenne nodig daar valt of staat veel mee.
Maar daar kunnen de MGjes je beter meer over vertellen.
Zelf heb ik meer de nijging om tegen je te tikken
maak het ook geschikt voor KG daar zul je nog minder spijt van hebben.
Maar das voor later ik praat je misschien nog wel om. ;)

Nogmaals welkom!
Rob007.
Hoi Rob,ja ik was wel van plan om op den duur ook de korte golf te gaan proberen,maar ,dan moet ik eerst eens kijken welke aanpassingen ik moet maken hiervoor,net zoals je zegt voor later...............
groeten : Ronny

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: even voorstellen : Eldorado

Bericht door Eldorado »

westcoast schreef:
Eldorado schreef:hallo,ik ben de Eldorado,ik woon in Goor en van kinds af aan al besmet met het piratenvirus,ik heb veel op de FM gedraaid en de laatste jaren op internet,maar dat is eigenlijk niet echt wat,ben nu bezig om een middengolfzender (EL84 met een 807)te bouwen,en wil het daar eens mee proberen,ik luister zeer veel naar FM en Middengolf,en kijk veel op piratensites zoals o.a http://www.etherpiraten.com,www.klompenboer.nl,www.etherpirateninfo.net enz.
tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Welkom Eldorado , jouw verhaal klinkt velen van ons bekend in de oren !
1 ding moet ik je wel even vertellen er is op KG al een eldorado regelmatig actief , dit zou verwarring kunnen geven met mail etc.
veel succes op het forum.
ja in de loop der jaren zijn er wel meer met dezelfde naam gaan draaien,en daar is ook niks mis mee,ik ga het eerst om de AM proberen,en later dan zien we wel weer,namen genoeg dacht ik zo,alleen jammer ikzelf heb al een jaar of 25 die naam gehad...... :( :( :(

Gebruikersavatar
Free Radio Holland
ere lid / moderator
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 mei 2006, 16:24
Locatie: Oost nederland

Bericht door Free Radio Holland »

Hallo eldorado

Ook hartelijk welkom hier op het forum
Ik hoop dat je een leuke en leerzame tijd met ons zult hebben

Gr Free Radio Holland
Als je niets probeert , ondervind je ook niets
Als niet kan zoals 't moet, dan moet het maar zoals het kan
Cessante causa cessat effectus

westcoast
Site Admin
Berichten: 1062
Lid geworden op: 28 mei 2006, 19:21

Re: even voorstellen : Eldorado

Bericht door westcoast »

Eldorado schreef:
westcoast schreef:
Eldorado schreef:hallo,ik ben de Eldorado,ik woon in Goor en van kinds af aan al besmet met het piratenvirus,ik heb veel op de FM gedraaid en de laatste jaren op internet,maar dat is eigenlijk niet echt wat,ben nu bezig om een middengolfzender (EL84 met een 807)te bouwen,en wil het daar eens mee proberen,ik luister zeer veel naar FM en Middengolf,en kijk veel op piratensites zoals o.a http://www.etherpiraten.com,www.klompenboer.nl,www.etherpirateninfo.net enz.
tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Welkom Eldorado , jouw verhaal klinkt velen van ons bekend in de oren !
1 ding moet ik je wel even vertellen er is op KG al een eldorado regelmatig actief , dit zou verwarring kunnen geven met mail etc.
veel succes op het forum.
ja in de loop der jaren zijn er wel meer met dezelfde naam gaan draaien,en daar is ook niks mis mee,ik ga het eerst om de AM proberen,en later dan zien we wel weer,namen genoeg dacht ik zo,alleen jammer ikzelf heb al een jaar of 25 die naam gehad...... :( :( :(
Voor FM maakt het ook niet zoveel uit , maar op KG is het echt lastig als ze op zondagmorgen 2 eldorado's horen , waar moet dan de post heen ?
vorig jaar hadden we nog een soortgelijk geval met 2 intercity's die kregen op een gegeven moment qsl van elkaar .... , 1 van de 2 heeft toen de naam gewijzigd.
ik hou van vrije radio en niet van regels !

MRF
Site Admin
Berichten: 3302
Lid geworden op: 31 jul 2006, 21:06
Locatie: Top Off Holland

Bericht door MRF »

Eldorado

Van harte welkom hier op het forum. We hopen veel postings van je te zien in de toekomst.
Ik wens je een fijne tijd toe op het forum.

MRF

jan W
Berichten: 654
Lid geworden op: 14 jul 2006, 23:53
Locatie: plaggenhut, drenthe

Bericht door jan W »

@ Eldorado

Hartelijk welkom op dit forum er staat heel veel info op in de verschillende afdelingen waar je iets aan kan hebben.

Wat jou naam betreft, die kan je nog steeds gebruiken door er een stukje bij aanplakken, zoiets als Eldorado East, of Eldorado Twente, met een beetje fantasie kan je nog wel iets van maken.
Sommige zenders hebben het op deze manier opgelost.
25 jaar dezelfde naam gebruiken gooi je niet zomaar weg.

Groeten jan

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Bericht door Eldorado »

jan W schreef:@ Eldorado

Hartelijk welkom op dit forum er staat heel veel info op in de verschillende afdelingen waar je iets aan kan hebben.

Wat jou naam betreft, die kan je nog steeds gebruiken door er een stukje bij aanplakken, zoiets als Eldorado East, of Eldorado Twente, met een beetje fantasie kan je nog wel iets van maken.
Sommige zenders hebben het op deze manier opgelost.
25 jaar dezelfde naam gebruiken gooi je niet zomaar weg.

Groeten jan
Daar heb je gelijk in Jan,Eldorado Goor of Eldorado Twente klinkt ook heel goed,maar iedereen alvast bedankt voor de leuke reakties !!!

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Bericht door webmaster »

Beetje laat, maar welkom op het forum. Het meeste is al geschreven dus ook ik hoop dat je het hier en op de radio naar je zin hebt. ;)
Webmaster am-forum.

Casanova
Berichten: 371
Lid geworden op: 02 okt 2006, 23:36

Hoi Eldorado

Bericht door Casanova »

Hallo Kerel,

Welkom op deze piraten site !
Ook de groeten van een oud amateur uit jou locatie , ben actief op de kortegolf onder Radio Casanova Internationaal op de middengolf onder de naam Mario !
Groeten aan de goorsen van Ludwig p)

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: Hoi Eldorado

Bericht door Eldorado »

Casanova schreef:Hallo Kerel,

Welkom op deze piraten site !
Ook de groeten van een oud amateur uit jou locatie , ben actief op de kortegolf onder Radio Casanova Internationaal op de middengolf onder de naam Mario !
Groeten aan de goorsen van Ludwig p)
Heej Ludwig,dat is alweer een tijdje geleden dat ik je gesproken heb,wel eens gehoord op de AM,in ieder geval,je ziet het,als het er eenmaal inzit......
groeten : Ronny de Eldorado uit Goor

Plaats reactie