Helemaal nieuw ;-)

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Sipke
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2016, 19:02
Locatie: Leeuwarden

Helemaal nieuw ;-)

Bericht door Sipke »

Tja door de overheid beschikbaar stellen van ruimte op de MW aan het verdiepen in wat de mogelijkheden zijn . .Ik ben 55 jaar woon in Leeuwarden en ben denk ik 30 jaar actief geweest op FM maar inmiddels nu 10 jaar in rust wat piraat betreft.Veel gedaan via internet radio maar daar toch nooit de bevrediging in gevonden. Nu dus aan rondkijken wat mogelijkheden zijn ..heb eventueel al MW zender op het oog maar nog even buiten de eventuele vergunning om heel weinig te vinden over te eventuele te gebruiken antennen..Zal ook voor een ieder weer anders zijn ook ivm de woonomstandigheden. Woon zelf in apartement en heb een groot dak boven me waar eventueel een antennedraad gespannen zou kunnen worden..heb nog even de tijd om verder te zoeken ;)

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: Helemaal nieuw ;-)

Bericht door Pacman »

Sipke schreef:Tja door de overheid beschikbaar stellen van ruimte op de MW aan het verdiepen in wat de mogelijkheden zijn . .Ik ben 55 jaar woon in Leeuwarden en ben denk ik 30 jaar actief geweest op FM maar inmiddels nu 10 jaar in rust wat piraat betreft.Veel gedaan via internet radio maar daar toch nooit de bevrediging in gevonden. Nu dus aan rondkijken wat mogelijkheden zijn ..heb eventueel al MW zender op het oog maar nog even buiten de eventuele vergunning om heel weinig te vinden over te eventuele te gebruiken antennen..Zal ook voor een ieder weer anders zijn ook ivm de woonomstandigheden. Woon zelf in apartement en heb een groot dak boven me waar eventueel een antennedraad gespannen zou kunnen worden..heb nog even de tijd om verder te zoeken ;)

FM? :r

Welkom hier! :P

Zie: http://www.am-forum.nl/viewtopic.php?f=87&t=7264


Groet,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw ;-)

Bericht door RadioRob »

heel kort maar toch welkom hier op het forum!

VrGr Rob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Sipke
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2016, 19:02
Locatie: Leeuwarden

Re: Helemaal nieuw ;-)

Bericht door Sipke »

Dank je wel Rob
Ja om mezelf te beschrijven is nooit mijn ding...maar in kort ..ben actief geweest op FM.. op middengolf.. op 900 Mhz.. op 27 Mhz ..en ook nog even op 60 cm ..alles met elkaar denk ik een 40 jaar actief geweest..dit moment even niks meer...maar ben de radio activiteit wel altijd blijven volgen..ook op DAB nu maar ook alles op MW en FM nog steeds. p)

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw ;-)

Bericht door RadioRob »

blijft altijd aantrekken he!?
ja de laatste tijd rommel ik ook met wat andere dingetjes maar er word hier ook toch steeds geluisterd hoor!
t)
VrGr Rob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Plaats reactie