Bedankt lieve mensen

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thee
Berichten: 2725
Lid geworden op: 26 mei 2006, 23:02
Locatie: Bankstel, thuis, das nu Drenthe

Bedankt lieve mensen

Bericht door Thee »

Normaal stellen mensen zich hier voor.
Ik wilde me af melden, wel onder dank zegging.
Maar voel me niet begrepen, en dat is me de afgelopen 40 jaar altijd al duidelijk geworden.
Ben te veel een achter de , mieren onderzoeker :D
Wil weten hoe en waarom, dat daardoor mijn keuzes be
Vriendelijke groeten,
Theo


Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.

Sent from my laptop using Windows

Hans
Elite lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 25 mei 2006, 14:38

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Hans »

Beste Theo,

het jammer dat ik dit lees, waarom het een en ander de druppel deed overlopen weet ik niet. Wel wil ik je speciaal bedanken voor alle info die je in dit forum schreef, het zijn de pijlers geweest die het forum maken wat het nu is. Nogmaals, het is jammer als je gaat en hoop dat je er een nachtje over wil slapen. Tevens heb ik je een mail/pb gestuurd, dus check je postvakje even.

Groeten, Hans

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4119
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door webmaster »

Hey Thee,

kop op man. Sommigen hebben een vreemde humor, zit in dit topic verborgen http://www.am-forum.nl/viewtopic.php?p=21754#p21754 maar daar kijken we toch door heen? Het is zeer zeker niets persoonlijk hoor. Zelfs ik kan raar uit de hoek komen.

Maar het is jou keuze natuurlijk en dat respecteren we. Zal morgen je account op non actief zetten. Als je van gedachten veranderd dan weet je mij te vinden.

Verder sluit ik me bij hans aan, je bijdrage aan dit forum is niet niks geweest en dat zullen velen missen.

John
Site Admin/ owner
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Rebecca »

Hallo Thee,

Een onverwacht bericht, ik weet niet wat er gebeurt is maar het AM-forum zal niet het zelfde zijn zonder jou. Je zet mensen aan om verder te denken dan hun neus lang is en hebt vaak nuttige info. Zoals gezecht: ik weet niet wat jou tot deze beslissing heeft doen komen maar wat mij betreft hoor je hier wel degelijk thuis.

Ik heb in het verleden een zelfde soort beslissing gemaakt maar heb de middengolf nooit los kunnen laten: Ziekenomroep, lokale omroep, FM of een internetstream het is gewoon niet het zelfde. Ik zelfs de kans gehad om bij RTV Oost aan de slag te gaan maar ik heb er van afgezien omdat elke keer als ik met radio maken bezig ben het verlangen naar de middengolf alleen maar groeid. Ik heb des tijds mijn beslissing gebasseerd op basis van het feit dat een lokale piraat die 2

MRF
Site Admin
Berichten: 3302
Lid geworden op: 31 jul 2006, 21:06
Locatie: Top Off Holland

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door MRF »

Wat is dat nu weer Thee ??

Toch niet in de Penopause beland ? Het is nu eenmaal zo dat je op een forum mensen van allerlei plumage tegen komt. Sommigen zijn verbaal sterk ( en kramen onzin uit en hebben niet de kennis ) anderen met kennis onderzoeken steeds weer de mogelijkheden binnen het in hun toegestane bereik. En ik denk dat jij ( weet het wel zeker ) tot de laatste groep behoort.

Ik respecteer je beslissing begrijp me goed , maar wie plaats dan de kritiesche noot ?

Je moet het maar zo zien kennis geeft macht en respect dat moge blijken uit de opbouwende reacties. Het respect wat je niet krijgt is meestal van de schreeuwers en lieden die zelf nog nooit iets uitgevogeld hebben. Deze groep valt bij mij in de catagorie " Alligators " ( grote bek en geen oren ) en in de catogorie "Papagaaien" ( reproduceren verbaal wat een ander verteld heeft ).

Nee Thee gewoon doorgaan dus en je niet storen aan de QRM, filtertje wat smaller zetten en je concentreren op het gewenste signaaltje. Wat kan jou die Man Made Noise schelen.

MRF.
MRF ( Ernesto ) Says : The Antenna is 90% of Your Radio

"Rock `N Roll Is Better Than Music"

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Boomi »

[quote="Thee"]Maar voel me niet begrepen
[...]
Wil weten hoe en waarom, dat daardoor mijn keuzes be
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
Ad
Berichten: 1406
Lid geworden op: 02 apr 2007, 07:32

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Ad »

@ Thee,

ook al ken ik je niet persoonlijk, vind ik het toch jammer dat je ermee stopt. Ik zal wel iets gemist hebben want de reden ontgaat mij effe. Hoe dan ook.......... ik heb altijd graag je postings gelezen en hoop dan ook dat je weer een keer terug komt. Een bron van kennis gaat anders weer verloren.
Met vriendelijke groet,
Ad. p)

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Hans de Swan »

ORN schreef:Hey Thee, kop op man. Sommigen hebben een vreemde humor, maar daar kijken we toch door heen? Het is zeer zeker niets persoonlijk hoor. Zelfs ik kan raar uit de hoek komen.
Ik sluit me volledig aan bij deze ware woorden en zou het jammer vinden als je ermee stopt, Theo. ;)
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

Gebruikersavatar
Santos-Radio
Berichten: 741
Lid geworden op: 07 nov 2007, 00:20
Locatie: Fryslan

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door Santos-Radio »

Oke Thee,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar dat maakt niet uit.....
Net als de anderen al schrijven, trek het je niet aan....zelfs mijn eigen kinderen
zeggen af en toe al opa tegen mij....so what !!! De duivel is oud en ik iets jonger !
Overweeg je besluit, je hoeft ook niet op iedere posting te reageren ?? Dat kun je
zelf kiezen, je leest wel of niet een bericht...maar nooit persoonlijk aantrekken !!!!
Jouw kennis is voor mij en anderen van onschatbare waarde, ik ben maar een echte
stekker-amateur....maar ik heb met die titel ook geen moeite...ieder zijn vak-gebied !! :i
Het is niet altijd zo bedoeld als het wordt opgevat..... lo)

P.s. Ben al aan het sparen voor een rollator, maar dan met sportvelgen en kickstarter !! ul)

pi)
Groetuhh...Santos.

Ik geloof niet in bijgeloof, dat schept verwarring....

Gebruikersavatar
FRC-Group
Elite lid
Berichten: 1071
Lid geworden op: 26 mei 2006, 19:30
Locatie: REO - Rotjeknor En Omstreken
Contacteer:

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door FRC-Group »

Beste Thee

Ook ik ken je natuurlijk niet in persoon, maar ik lees/las altijd je berichtjes-/eventuele commentaren met plezier...
En.. kom op... vd week zei ik nog in 1 of ander berichtje dat t leven pas bij 40 begint...!

Laat een berichtje achter dat t een vervroegde 1 april grap van je is..!
En bedenk ook...
Vanaf de Maan gezien... Zijn We Allemaal Even Groot!

groet
Dr
Transmitters Do It OnAir!
Join In the Spirit of Free Radio!
CoolAM Radio Productions
http://jingleproductions.coolam.nl
:q Make your dream a reality...Then go to sleep...have another dream and do it again! Sweet (dreams-)!!!

centraalharkema
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 jun 2006, 21:38

Re: Bedankt lieve mensen

Bericht door centraalharkema »

inderdaad het leven begint bij veertig
en dan gelijk afscheid nemen van dit super forum
thee dit meen je echt niet of toch wel
denk er eens over na
vind het jammer
ben zelf in sommige dingen ook een miere ......
trek je alles niet zo aan en knijp een oogje dicht
mijn reactie is wel laat
heb erg weinig tijd druk met hobby
en andere toestanden maar allemaal wel met een bedoeling
hoop je toch op de een of andere manier weer eens te spreken
gr fokke e mail centraalinternational@yahoo.com

Plaats reactie