Ik kom me eindelijk eens voorstellen.

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Ik kom me eindelijk eens voorstellen.

Bericht door nachtrijder »

Na al een half jaar op het forum rondgekeken te hebben, en af en toe een berichtje te plaatsen vond ik het eens tijd om me voor te stellen. la)
Mijn naam is Arno en ben woonachtend in midden nederland. Op het forum heet ik Nachtrijder, dit komt omdat m'n vader van 1979 tot 1984 uitzond onder die naam op 186 meter MG. Zodoende ben ik met het HF virus besmet.
Op m'n 12e jaar zond ik al uit op de FM. En na een aantal jaren niets op zendgebied te hebben gedaan begon het weer te jeuken. Nu ben ik bijna 38 en ik dacht nu moet het er maar eens van komen, uizenden op de middengolf. het zal alleen nog wel even duren (volgend jaar gaan we verbouwen, dan moet de tuin overhoop en kan ik een hoop koper de grond in pompen voor een goeie aarde)En heb ik nog vollop tijd om onderdelen te verzamelen voor mijn zender.
De stuurtrap met EF80 werkt al.

Gr. Arno d))
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4119
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Ik kom me eindelijk eens voorstellen.

Bericht door webmaster »

Ha, wees welkom Nachtrijder. Ja eenmaal besmet met het virus, kom je er niet snel meer van af. Ai nog even wachten dus, druk druk druk lees ik wel. Kijk als je toch de tuin over hoop haalt, dan zou ik er gelijk radialen in gooien. Kijk de Ef80 werkt al, das leuk, kun je van tijd tot tijd toch even de zender aan zetten. Nou suc6 op het forum, en met de verbouwing natuurlijk.
Webmaster am-forum.

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik kom me eindelijk eens voorstellen.

Bericht door RadioRob »

Ja ook van mij natuurlijk welkom Arno!
Welk schema gebruik je als ik het weer vragen mag?
t)
Heel veel succes!
RRob. h)
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Gebruikersavatar
nachtrijder
Berichten: 635
Lid geworden op: 10 feb 2008, 19:52
Locatie: Middle of Holland

Re: Ik kom me eindelijk eens voorstellen.

Bericht door nachtrijder »

Hoi RRob,
Ik ben wat aan het testen met de FRM EF80 stuurzender.( Deze werkt nog niet goed maar dat komt zeker goed) Achter de EF80 komt nog een EL84 met daarna 1x 807 of 2x EL34.
De voeding hiervoor heb ik ook al in elkaar gebakken dus er zit al iets gang in.

Gr. Arno
RADIO NACHTRIJDER, Vanaf midden Nederland. Op de Middengolf pi)

Plaats reactie