midlife gepakt op de middengolf

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
ariane
Berichten: 216
Lid geworden op: 23 feb 2009, 18:58

midlife gepakt op de middengolf

Bericht door ariane »

:e :e
Vanmorgen kwam het bericht binnen dat vorige week vrijdag 12-08-2011 omstreeks 22:00uur er een middengolf piraat uit de ether is gehaald. Het gaat hier om Radio Midlife die uitzond op de 1629khz. Dhr Verhey van het AT en 2 agenten namen de 50watt zender en de antenne tuner in beslag.

De reden van dit bezoek was dat er al een tijdje klachten komen van storing op de 1660khz en men daarom nu ook aandacht besteedt aan de middengolf. Er werd wel gezegd dat deze piraat geen storing veroorzaakte, maar hij was wel uit gepeild en uit de ether gehaald. Het AT blijft de middengolf dus in de gaten houden !!
Laatst gewijzigd door ariane op 19 aug 2011, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Rebecca »

;c ;c

moonlight
Berichten: 631
Lid geworden op: 22 feb 2009, 19:52
Locatie: midden groningen

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door moonlight »

jammer ;c

Spoetnik Radio
Berichten: 890
Lid geworden op: 24 feb 2007, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Spoetnik Radio »

Heel erg jammer, alleen ook jammer dat het bericht niet eerder is binnengekomen...

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Rebecca »

Ik ken dit station niet en heb het nog nooit gehoord, maar het is toch bedroevend als je met bescheiden vermogen op 1629khz draaid, dat dan juist jij er uit wordt gehaald omdat een ander op 1660khz storing veroorzaakt. Vreemde wereld!

Gebruikersavatar
Nora
Berichten: 913
Lid geworden op: 28 jun 2010, 04:08

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Nora »

Radio Sylvania schreef:.... maar het is toch bedroevend als je met bescheiden vermogen op 1629khz draaid, dat dan juist jij er uit wordt gehaald omdat een ander op 1660khz storing veroorzaakt. Vreemde wereld!
Bescheiden vermogen of een power house, het maakt voor de wet niet uit.
Fout is fout....

Maar het is wel zuur als je met je laag vermogen word uitgepeild :h
Sterkte Midlife.
Wij zijn allemaal 100%..... 100% prettig gestoord....

Spoetnik Radio
Berichten: 890
Lid geworden op: 24 feb 2007, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Spoetnik Radio »

Radio Sylvania schreef:Ik ken dit station niet en heb het nog nooit gehoord, maar het is toch bedroevend als je met bescheiden vermogen op 1629khz draaid, dat dan juist jij er uit wordt gehaald omdat een ander op 1660khz storing veroorzaakt. Vreemde wereld!

Dat was op de fm hetzelfde voor jaren terug,de hele politieband lag wekenlang plat.Alle piraten uit de plaats werden eruit gehaald.De storing was nog niet verholpen en lieten er 1 zitten.
Antwoord daarop was dat ze het van de anderen niet wisten,het was illegaal en die ene kwam wel aan de beurd volgens hen...

vrolijkemijnwerker
Berichten: 564
Lid geworden op: 22 jul 2009, 23:01

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door vrolijkemijnwerker »

Jammer midlife voor jou,maar dat heb je wel te danken ,aan die stijfkoppen die nog steeds boven de 1655 plaaten draaien. ;e
Ik heb dit probleem al eens op het forum geplaatst maar daar werd lacherig over gedaan , met de vraag waar weet je dat van,ik geloof het toch niet, je zit maar wat te verzinnen jongens jongens dan zit ik te denken wat zijn er toch veel kortzichtige piraten op de aardbol. ;e midlife is in korte tijd de 2e amateur op de mg die er uitgehaald is .(En hier blijft het niet bij al er geen mentaliteits verandering optreed bij diverse amateurs de stijfkoppen dus).
Laatst gewijzigd door vrolijkemijnwerker op 19 aug 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Midlife
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2011, 17:46

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door Midlife »

Het probleem is inderdaad dat men nog al ''lacherig'' is en men zelfs twijfeld of je wel echt gepakt bent. Dit strijkt mij nog het meest tegen de haren in.
Mensen die dezelfde hobby hebben daar verwacht je toch wat meer saamhorigheid van maar je wilt niet weten hoeveel mails en PB's ik heb gehad van of het wel echt waar is en dat ik toch maar zit te OHen...

Toen ik het vrijdagavond hier meteen in de chat vermelde was er zelfs iemand die bokkelhard zei: ik geloof er geen reet van...Ik heb toen met de bewuste persoon de afspraak gemaakt dat ik de papieren aan hem zou laten toekomen als hij TZT met me mee zou gaan naar de rechtbank. Ik heb de boel ingescand en naar hem gemaild en zelfs nog een tweetal PB's naar hem verzonden..alhoewel hij al diverse malen hier online is geweest heb ik nog geen reactie van hem gekregen. Ik had inderdaad verwacht om mij bij Blauwe Engel aan te sluiten dat hier meer saamhorigheid zou zijn en als ik in een vorig bericht hier lees van je hebt eerst gezegd dat je een mail hebt en nu zeg je een telefoontje dat je verhaal dan wel ongeloofwaardig is...kom op hé, wees blij dat de man de info hier deelt... ;e

Ook mijn account mag verwijdert worden hier want met ''toetsenbord ridders'' heb ik het niet zo..Ik hoop dat jullie nog veel plezier aan de hobby mogen beleven maar ik vrees dat er meer ''slachtoffers'' gaan vallen.
Om maar in piraten termen te blijven: over en uit en ik kom niet retour p)

'' Midlife''

blauwe engel
Berichten: 366
Lid geworden op: 23 apr 2008, 18:44

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door blauwe engel »

ik zal mijn laatste posting doen maar wat ik nu vertel is apsoluut niet waar hoor dit verzin ik zo ter plaatse maar nadat ze bij midlife weg zijn gegaan hebben ze hier 15 minuten aan de deur lopen trekken en bellen kloppen alles hebben ze gedaan ik heb geluk gehad helaas heeft midlife pech gehad tot mijn spijt maar jongens jullie moeten niks geloven gewoon doorgaan zo jullie komen er wel

groeten doe het kalm aan en suc6 allemaal met de hobby
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

ariane
Berichten: 216
Lid geworden op: 23 feb 2009, 18:58

Re: milife gepakt op de middengolf

Bericht door ariane »

midlife .ik heb het hier en op de epc gezet omdat iedereen op de fm denkt dat je op middegolf niet gepakt word .en daarom gaan ze van de fm naar de middengolf toe .maar ze hebben niet door dat de band te vol word dat je de zelfde gedonder krijgt als op de fm .alsnog gecondoleert namens de batavia en de ariane uit hoogeveen

de wittereus
Berichten: 904
Lid geworden op: 04 dec 2006, 18:50
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door de wittereus »

als zo doorgaat maar een hele lange piraat vacatie nemen.
en in tuusen maar lekker klooien in de schuur achter dummy load .
en antennes maken met mfj anayliser.
groetjes allen.

p) p) p) p) p)

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door Frieloo »

Hallo collega's

Even mijn mening, laten we eerlijk zijn het is nooit leuk om op deze manier van je spullen af te komen het heeft ons allen genoeg euries gekost.
Maar over de andere kant weten we ook dat het niet is toegestaan en dat dit lot ons ten deel kan vallen.
We weten ook dat het AT al lange tijd terug gezegt heeft, vroeg of laat zal het kaf van het koren gescheiden moeten worden hierbij wil ik beslis niet zeggen dat Midlife tot het kaf behoord maar zal gewoon jammer genoeg dikke pech hebben dat ie op dat moment zijn zender aan had staan, want misschien waren de heren wel voor iets heel anders op pad.
En ook deze heren valt niets kwalijk te nemen want ze deden op dat moment gewoon hun werk, als wij bij de baas werk weigeren kunnen we ons jasje ook weer aantrekken en op zoek gaan naar een andere baan .

En als het scheiden van kaf van het koren nu is begonnen kan alleen de toekomst ons leren.

Maar neemt niet weg als ze mij de spullen op zouden halen zou ik ook verschrikkelijk balen en met mijn kop tegen de muur rammen.

Dus laten we er maar geen grapjes over maken want leuk is het niet, en misschien zijn we zelf binnen kort wel aan de beurt.


p) p)

s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

Caroline
Berichten: 2944
Lid geworden op: 09 okt 2009, 15:41
Locatie: Ustecky Kraj CZ
Contacteer:

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door Caroline »

POOOOOOORRRR Midlife......... ;c ;c ;c

We could receive you only a few times, but we are really
very sad because of this which was happening to you!!! :h

But please don´t forget: Life goes on!! :i

Greetings to you,
Caroline/Rainbow. p) p) p)
Pirates for peace !

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door RadioRob »

Ja voor Midlife is dit natuurlijk niet zo leuk,
Ook van af deze kant sterkte toegewenst!
:|
RadioRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Gebruikersavatar
blauwereiger
Berichten: 608
Lid geworden op: 21 jul 2009, 16:28

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door blauwereiger »

midlife kerel sterkte vanaf deze kant man das echt balen
succes p)
Tel: 06-23 75 75 63
Email : radioblauwereiger@gmail.com
Web : radioblauwereiger.blogspot.com

Gebruikersavatar
speedy
Berichten: 300
Lid geworden op: 27 jul 2008, 12:06
Locatie: Noord groningen

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door speedy »

Het is nog dezelfde werkwijze bij agentschap als 25jaar geleden. Ze halen jou uit delucht omdat je toevallig onair bent. Maar de eigenlijke stoorbron laat men ongemoeit. zo werd ik zelfs 2x op mg uit de lucht gehaald terwijl men eigenlijk op zoek was naar een brokkenpiloot op de fm. Schijnbaar maakte dit voor de heren niets uit of men had geen kennis van zaken genoeg.
Midlife gecondoleerd kerel ! maar ik vrees dat je de dupe bent geworden van dit onselectieve opsporingsbeleid.
Gr. Speedy

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4120
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: midlife gepakt op de middengolf

Bericht door webmaster »

Jammer dit te lezen. Sterkte Midlife. Blauwe engel je hebt dus geluk gehad.
Ja idd zijn er altijd mensen die je niet geloven, helaas kunnen wij daar ook niks aan doen. Is geen reden om te stoppen met het forum, maar uiteraard je eigen keuze. Laat het dan wel even weten via PB of zo, want kan me voorstellen dat je het in een opwelling schrijft en achteraf denkt ach waarom ook.

Suc6 in ieder geval.
Webmaster am-forum.

Plaats reactie