nu 1646??
- blauwereiger
nu 1646??
Net ff rapporten 21:00 zet zender uit en ja hoor platendraaier boven op mij nou als men nog geen 5 min kan wachten met draaien hoop ik dat zulke gasten nooit meer kans krijgen om te draaien als ze zelf keer storing hebben lopen ze te janken maar zelf ergens naar kijken ho maar sorry dak het zeg maar hij is gewoon klootzak en ik hoop dat die de prut opblaast haha
Re: nu 1646??
Platendraaier?
Leuke naam van het station.
Leuke naam van het station.
Vriendelijke groeten,
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Theo
Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.
Sent from my laptop using Windows
Op 1646 draaid de Vrolijke Mijnwerker.
-
Dag reiger.
Ik zet al 3jaar lang vrijdags 21uur de zender aan 1646kc,weet door de regel ieder 1 .
Zit je er dan op dan heb je pech ,zat over gezeurd.
Ben er klaar mee,groetjes van de klootzak zo jij het zegt.
En de boel opbazen kan wel 10 jaar verder, en kan het zelf gelukkig maken tabeee.
Ik zet al 3jaar lang vrijdags 21uur de zender aan 1646kc,weet door de regel ieder 1 .
Zit je er dan op dan heb je pech ,zat over gezeurd.
Ben er klaar mee,groetjes van de klootzak zo jij het zegt.
En de boel opbazen kan wel 10 jaar verder, en kan het zelf gelukkig maken tabeee.
blauwereiger schreef:Net ff rapporten 21:00 zet zender uit en ja hoor platendraaier boven op mij nou als men nog geen 5 min kan wachten met draaien hoop ik dat zulke gasten nooit meer kans krijgen om te draaien als ze zelf keer storing hebben lopen ze te janken maar zelf ergens naar kijken ho maar sorry dak het zeg maar hij is gewoon klootzak en ik hoop dat die de prut opblaast haha
om 21.00 is de 1646 verkocht aan mijnwerker dat weet je toch,
@Mijnwerker, ik was iets later met luisteren en heb het hier ook allemaal niet mee gekregen.
Wij luisterde hier vannaf ongeveer 21:15 en er zat hier geen piepje onder op dat moment.
Je moest trouwens de groeten hebben van de Stormvogel , die zat hier mee te luisteren.
Wij luisterde hier vannaf ongeveer 21:15 en er zat hier geen piepje onder op dat moment.
Je moest trouwens de groeten hebben van de Stormvogel , die zat hier mee te luisteren.
- blauwereiger
Ik snap best dat hij wil draaien maar als het op 5 min aankomt ben je ge woon klootzak en dan zelf een toppic openen dat hij toevallig storing heeft!! als je zelf zo bent dan lok je dan ook storing uit en moet je niet gaan klagen daarbij dat hij vergunning heeft wil niet zeggen dat de frequentie van hem is en hij sputtert van 1630 tot 1665 dus afstandamteurs ontvangen is niet mogelijk ik kan zelf wel van frequentie veranderen das geen probleem het is gewoon belachelijk dat het zo moet ik hun iedereen zijn platen programma maar vind belachelijk dat ze breed aan de band zitten en geen 5 min kan wachten groeten en tot volgende rapport ronde
Wat lees ik hierboven??? heeft hij een vergunning om te draaien.
Dan moet je ook van de freq af. Hij heeft er natuurlijk dik voor betaald.
Dan moet je ook van de freq af. Hij heeft er natuurlijk dik voor betaald.
Als niemand je kent, heb je nooit bestaan.
IK snap best dat je baald, het overkomt mij ook regelmatig dat ik leuk wat plaatjes heb gedraaid met mijn bescheiden zendertje en dan schakel je uit en zit er vrolijk iemand anders op de zelfde frequentie (die er niet zat toen je inschakelde). Ik heb inmiddels wel geleerd dat het geen zin heeft om je daar over op te winden, het hoort helaas een beetje bij MG. Het is ook niet iets v.d. laatste tijdt, dit gebeurde in de jaren 70 & 80 ook gewoon.
Ik zou kunnen zeggen overleg de volgende keer even tot hoe lang je draaid, maar we weten allemaal dat dit in de praktijk ook niet werkt. Hier je ergenis spuwen werkt vaak ook verkeerd.
Ik zou kunnen zeggen overleg de volgende keer even tot hoe lang je draaid, maar we weten allemaal dat dit in de praktijk ook niet werkt. Hier je ergenis spuwen werkt vaak ook verkeerd.
blauwereiger schreef:Ik snap best dat hij wil draaien maar als het op 5 min aankomt ben je ge woon klootzak en dan zelf een toppic openen dat hij toevallig storing heeft!! als je zelf zo bent dan lok je dan ook storing uit en moet je niet gaan klagen daarbij dat hij vergunning heeft wil niet zeggen dat de frequentie van hem is en hij sputtert van 1630 tot 1665 dus afstandamteurs ontvangen is niet mogelijk ik kan zelf wel van frequentie veranderen das geen probleem het is gewoon belachelijk dat het zo moet ik hun iedereen zijn platen programma maar vind belachelijk dat ze breed aan de band zitten en geen 5 min kan wachten groeten en tot volgende rapport ronde
-
tis net als met dubbele namen draai al meer dan 39 jaar onder de casablanca nu zit er nog zon eikel in twente nou tis wat als je zelf geen naam kunt bedenken maar goed moet hij zelf weten het moraal van de am amateurs is vrij laag als je weet dat iemand elke vrijdag gaat platendraaien kun je er een beeeeeetje rekening met houden tis al bijna net zo als op de fm en het word nog slechter
Hallo allemaal
Beschouw het als een hobby en het is een leuke hobby als je een ieder in zijn waarde laat.
Jongens ga met mekaar aan de praat dan is het zo opgelost.
Het moet toch geen probleem zijn we zijn volwassen mensen dus komt het wel goed.
M.V.G ROMAX
Beschouw het als een hobby en het is een leuke hobby als je een ieder in zijn waarde laat.
Jongens ga met mekaar aan de praat dan is het zo opgelost.
Het moet toch geen probleem zijn we zijn volwassen mensen dus komt het wel goed.
M.V.G ROMAX
volgens mij heeft neimand recht op een frequentie op welk tijdstip dan ook!
Ook niet op vrijdagavond om 21.00 uur.
Onsportief gedrag noem ik dat!
groeten Lionel
Ook niet op vrijdagavond om 21.00 uur.
Onsportief gedrag noem ik dat!
groeten Lionel
Ik denk dat we het hier maar bij laten mannen, het eigenlijk de bedoeling om hier ontvangstrapporten te plaatsen.
Blauwe Reiger heeft zijn ongenoegen even kunnen spuwen, daar willen we het hier bij laten.
Blauwe Reiger heeft zijn ongenoegen even kunnen spuwen, daar willen we het hier bij laten.