Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
Hans de Swan schreef:Zo geweldig is die webreceiver uit Twente nu ook weer niet, maar misschien wel een uitkomst voor mensen met veel storing op hun ontvanger...
Ik ook Sluwe vos. Gebruik hem elke keer. Als ik op SDR (PC staat beneden) wat ontvang kijk ik boven (luisterhoekje) of het daar ook kan ontvangen. Komt het boven op de KPO 5 van de 5 blokjes binnen, tjeck ik Enschede ook even hoe sterk het is. Je kunt vooral zien of er signaal is, veel of weinig. Vooralsnog, ik vind het een handig iets.sluwe vos radio schreef:Hans de Swan schreef:Zo geweldig is die webreceiver uit Twente nu ook weer niet, maar misschien wel een uitkomst voor mensen met veel storing op hun ontvanger...
Niet geweldig? Ik zou er toch echt van balen als hij er niet was!
de wittereus schreef:mogen blij zijn dat het kan .
altijd handig als je wilt inschakelen altijd even schecken computer en je ontvanger .
groetjes cor
ps en het is gratis![]()
![]()
![]()
Heel mooi, perfect, maar ook duur.Cor schreef:Hallo lui,
Ik gebruik hier de Software van Perseus, en kan in verschillende landen op Perseus SDR's inloggen.
Een bekende van mij heeft zijn Perseus receiver even meegenomen en op mijn PC aangesloten, op die manier wordt de software gelegaliseerd.
Dus als je iemand in je omgeving hebt met zo'n ding lijkt me dat een mooie optie.
Grtz Cor.
Keer terug naar Nieuws en aankondigingen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot]