94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Het laatste nieuws uit Radioland

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Gesloten
Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

https://photos.google.com/share/AF1QipM ... l0UU8wMTRn

94 FOTO'S VAN DE PIRATEN EN LUISTERAARS MEETING BIJ JOS LOWLAND IN KLAZIENAVEEN. 30-35 MENSEN WAREN DAAR AANWEZIG. HET WAS WEER GEWELDIG GEORGANISEERD.
DANK AAN : JOS, SIENTJE, COR EN AB !!!!

MISTI-RADIO

JOHN

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Pacman »

Misti Radio schreef:https://photos.google.com/share/AF1QipM ... l0UU8wMTRn

94 FOTO'S VAN DE PIRATEN EN LUISTERAARS MEETING BIJ JOS LOWLAND IN KLAZIENAVEEN. 30-35 MENSEN WAREN DAAR AANWEZIG. HET WAS WEER GEWELDIG GEORGANISEERD.
DANK AAN : JOS, SIENTJE, COR EN AB !!!!

MISTI-RADIO

JOHN
Heb je ze wél gevraagd John? :D

Volgens de 'privacy-wet' hoort dat nú wel....
Je kunt er tegenwoordig een 'boel gedonder' mee krijgen...

Het maakt mij niets uit hoor, ik vermeld het alleen maar effe....


Groet,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

Jij vermeld ZOVEEL !! Ik heb ze niet gemaakt.

Grt. Misti-Radio
JOHN

Gebruikersavatar
gringo
Berichten: 1030
Lid geworden op: 18 feb 2014, 19:17

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door gringo »

of was Misti je vóór... Packman
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

Ach Gringo, de man heeft het niet zo op met de echte piraten . Dat is me al verschillende keren verteld door goede kennissen van hem. Hij blijft liever neuzelen over LPAM'ers met een vergunning op zijn topic. Maar ja........ ook hier weer bla, bla, bla. Een Erelid kan en mag zich hier alles permiteren blijkbaar.
Neuzel maar lekker door Henky Pacman. Of je met al je geneuzel nog serieus genomen wordt......................................... ??? Ik bedoel dit positief hoor !!!! Denk er maar eens over na beste man.

Misti-Radio
John

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Pacman »

Misti Radio schreef:Ach Gringo, de man heeft het niet zo op met de echte piraten . Dat is me al verschillende keren verteld door goede kennissen van hem. Hij blijft liever neuzelen over LPAM'ers met een vergunning op zijn topic. Maar ja........ ook hier weer bla, bla, bla. Een Erelid kan en mag zich hier alles permiteren blijkbaar.
Neuzel maar lekker door Henky Pacman. Of je met al je geneuzel nog serieus genomen wordt......................................... ??? Ik bedoel dit positief hoor !!!! Denk er maar eens over na beste man.

Misti-Radio
John

Wat lees ik nu toch weer?
Begrijp je me niet Misti?
Tegenwoordig mag je niet zomaar foto's van anderen plaatsen.
Dáár doel ik op, niet meer en niet minder....

Wat je nog meer schrijft over mij, klopt ook niet Misti. :P


Wel met een groet,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

Gebruikersavatar
HendrikJan
Berichten: 1989
Lid geworden op: 21 feb 2009, 07:51
Locatie: ZW Drenthe/NO Overijssel

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door HendrikJan »

Zal allemaal nog wel loslopen.
Ik denk niet dat die piraten snel een klacht zullen indienen.
En als je niet op de foto wilt, moet je gewoon niet naar dat soort evenementen gaan.
En Misti: jouw verhaal over Pac klopt niet, weet ik uit eigen ervaring, maar je hoeft ook niet alles aan de grote klok te hangen en hier neer zetten.

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

:D :D :D :D :D :D Het klopt 100 % Henky wat ik schreef.
Wat die foto's betreft.............. echte piraten weten dat ze op zo'n meeting op de foto KUNNEN komen. Er zijn ook géén protesten geweest. Ze staan allemaal op de website van Jos Lowland. [zal ook wel niet mogen van jou]
Laat het eens beter op je inwerken beste man. ;e ;e ;e
Maar goed, jij mag als Erelid wel het laatste woord hebben hoor en............. neuzel maar lekker door. [rijmt ook nog] :D :D :D :D :D :D

Grt. Misti-Radio
John

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door webmaster »

Heren; moet het weer zo? Als forum heb je wel degelijk me regels te maken en wat Pacman schrijft is gewoon een feit. Als forum ben je strafbaar als mensen via het forum op de foto's komen en er geen toestemming voor is gegeven. Ik ben het ook lang niet met iedereen eens, maar dat nog reageer ik niet zo.

Nu wordt hij gelijk afgebrand op alles wat hij schrijft. Misschien de forum regels even doorlezen; respect voor een ander graag.
Webmaster am-forum.

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Tom »

Nou ik wil er toch iets op zeggen, Pacman heeft wat mij betreft een punt. Dat is ook 1 van de redenen dat ik me me niet meer vertoon op zo'n meeting. Jaren terug heb ik me daar es mateloos aan geergerd op een andere meeting. En ik was niet de enige.

Verder verbaas ik mij dat zogenaamde modurators op andere sociale media te keer gaan als een klein kind, en op hun 'eigen' chat zeeeeeer strenge regels hanteren bij het zotte af. Wie de schoen past mag hem aantrekken. :-)
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Boomi »

Dat met die zeer strenge regels, dat valt toch wel mee?
Hij vraagt alleen om beetje respect voor een ander.

En inderdaad, maar zo iedereen op zo'n meeting op de foto zetten, daar kan/kon ik ook nooit vrolijk van worden.
Meestal zorgde ik (in elk geval bij de groepsfoto) dat ik mooi verscholen ergens achter iemand stond.
Ze hebben mij nog nooit gevraagd of mijn foto ergens wel/niet ergens gepubliceerd mocht worden.
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

Ik heb gisteravond een erg goed telefonisch gesprek gehad met onze Webmaster om het één en ander van beide kanten te verduidelijken. Hij zou nog een rectificatie plaatsen aangaande zijn bericht van gisteren, maar hij heeft het erg druk en zijn toetsenbord deed niet wat hij wilde begreep ik.

@ Boomi. Ik ben het 100% met je eens, dat er een beetje respect moet zijn en zeker zonder scheldwoorden te gebruiken.[zijn hier ook niet gebruikt].

Wat die foto's betreft het volgende. Als "men" een foto plaatst van bv. een beroepsfotograaf met een eigen website KUN je een probleem krijgen. Dat staat dan ook op zo'n website vermeld. Ik weet niet of de radiomarkten een eigen website hebben met een tekst van: het is verboden enz. enz.

Ik heb op het AM-Forum ook linkjes en teksten voorbij zien komen, die uit boeken gehaald zijn en waar misschien auteursrechten op rusten. Die zie je dus ook met grote regelmaat op FaceBook voorbij komen en misschien ook wel in die app groepen, dat weet ik niet.

@ Tom. Het is altijd je eigen keuze om wel of niet naar piratenmeetings te gaan, of.... naar radiomarkten waar ook vaak vele foto's [zelfs filmpjes] worden gemaakt. Als je wel gaat, ben je aan bovenstaande blootgesteld. Ik herinner me nog een mooie foto van jou met Jan Calipso op een radiomarkt. Of je wist dat die door iemand gemaakt is weet ik natuurlijk niet. Zal wel niet, anders had jij er vast iets van gezegd.

Moet er dan bij iedere piratenmeeting of een radiomarkt een bord hangen met: Pas op, u kunt gefotografeerd worden ?

Ik heb de Webmaster voorgesteld om die link naar de foto's te verwijderen, maar dat hoefde niet. Het AM-Forum kan daar namelijk niet op aangesproken worden. Overigens waren er zaterdag ook geen protesten van mensen die niet op de foto wilden door de fotografe. Er waren zelfs piraten die er echt even voor gingen staan zag ik.

Ik heb vanmiddag ook nog even de topic van Boomi goed doorgelezen met als titel : Het AM-Forum op sterven na dood. Daar is tussen de regels door genoeg geschreven dacht ik. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig [vaak]

Mist-Radio
John

PS. Ik bedank al die mensen die mij een prive bericht hebben gestuurd via mail, app en via AM-Forum t) t) t)

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4118
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door webmaster »

Eindelijk even tijd kunnen maken om te reageren.

Waar draait het hier om? Volgens mij om meerdere zaken:

A. Allereerst de Nieuwe AVG Privacy wet. Deze wet beschermt de Privacy van Burgers op het internet. Hoofdzakelijk is deze wet bestemd voor bedrijven en consumenten. Lees er hier meer over: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... vggdpr-in/

Het am-forum, valt volgens mij onder particulier gebruik. Dan is onderstaand tekst van toepassing:



Foto gemaakt door particulier
In tegenstelling tot bedrijven, verenigingen en stichtingen, vallen hobbyfotografen en particulieren niet onder de AVG-wetgeving. Dit betekent dat een vriend zonder problemen een foto met jou erop kan delen via Facebook of Instagram.

Als je het niet eens bent met een foto van jou die online is geplaatst, dan kun je je in sommige gevallen beroepen op het portretrecht. Dit betekent dat een foto niet mag worden gepubliceerd zonder toestemming. In het geval van een foto die in opdracht van jou is gemaakt, moet de fotograaf jouw toestemming hebben voordat de foto kan worden geplaatst. Foto's die niet in opdracht zijn gemaakt, mogen vrij gepubliceerd worden. Tenzij jij als afgebeelde persoon een 'redelijk belang' hebt om publicatie van de foto te voorkomen. Dit belang kan privacy zijn, of een financieel belang, als iemand geld verdient met jouw foto.


Dus in principe mag een link naar foto's; of de foto's zelf wel degelijk geplaatst worden. Maar nu komt het; tenzij de perso(o)n(en) in kwestie bezwaar heeft. Als piraat kun je dus wel degelijk bezwaar hebben (vanwege privacy) op het plaatsen van je foto. Als je hier tegen bezwaar maakt moet de plaatser dus de foto's verwijderen of je gezicht onherkenbaar maken.


Het volgende punt B Respect voor elkaar hier op het forum.

Dit forum was in het begin opgericht door Dream Radio voor LPAM gebruik. Echter bleek dat er ook veel; zo niet meer behoefte was aan een gewoon am-forum. Toen is er ook besloten om er een AM-forum van te maken waar iedereen kan praten, schrijven en discussiëren over de de AM-Techniek in het algemeen. En dat gebeurd hier ook op het forum. Wel moet dat dan met de nodige respect voor elkaar gebeuren. Op een plek waar zo veel (verschillende) mensen samen komen kan het nou eenmaal nooit zo zijn dat iedereen het met elkaar eens is. Dat hoeft ook niet; maar je hoeft elkaar dan ook niet af te zeiken of uit te maken voor weet ik wat nog meer.

Ik kan me heel goed voorstellen dat er een groep is die het niet altijd of helemaal niet met bijvoorbeeld Pacman eens is. Prima dat kan en mag, maar je kunt deze berichten dan ook gewoon negeren; en kijken naar zaken die je wel interesseren. Hoe moeilijk kan het zijn?
Webmaster am-forum.

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

ZO is het webmaster !! ;e Zoals ik al eerder schreef waren er géén protesten en leek me een VOLLEDIGE uitleg over het wel of niet mogen plaatsten van die foto's overbodig. Ik wist dat het in DIT geval géén punt zou zijn, anders het ik het niet gedaan.

Misti-Radio
John

zilverado
Berichten: 278
Lid geworden op: 05 jun 2006, 12:11

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door zilverado »

toch wil ik nog wel even melden dat ik jou verhaal over henk laag bij de grond en ronduit kinderachtig vind misty, ik kan snappen dat bij sommige 'echte' piraten de lpam vergunning houders een doorn in het oog zijn, het gaat zelfs zover dat mij (ook lpam vergunning houder) werd mede gedeeld dat ik niet meer welkom ben op bijeenkomsten van "echte"piraten zoals hier boven de link met foto's word gedeeld

tjha henk is soms wat langdradig van stof maar hij schrijft tenminste nog wat over wat ie ontvangt en hoe hij tegen de zaken aankijkt, en daar hoef je het niet mee eens te zijn, dat ie nu een topic aan het lopen heeft met zoveel reacties ed zal wel enige jaloezie teweeg brengen kan ik me voorstellen, maar als het je niet intereseerd ben je niet verplicht om het te lezen dus ik zie het probleem niet

als je hier boven aan de pagina kijkt staat er am-forum en verder niks vermeld over alleen voor "echte"piraten

grtn rob.
the child is grown, the dream is gone.

zilverado
Berichten: 278
Lid geworden op: 05 jun 2006, 12:11

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door zilverado »

Van: Misti Radio
Naar: zilverado

Hoi,

Ik weet niet wie jou heeft verboden om op zo'n meeting te komen. Ik niet in ieder geval.
Begrijp jouw wel hoor. Ik adviseer je ook om de topic van Boomi eens te lezen vanaf het begin !! Het AM-Forum op sterven na dood. Tussen de regels door kun je genoeg "lezen" dacht ik.
Persoonlijk heb ik verschillende LPAM'er een rapport gegeven in het verleden. Jij noemt Henk wat langdraderig. VELEN noemen het toch anders. Maakt ook niet uit verder.
Het woordje jaloezie komt in MIJN woordenboek niet voor. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik ook geschreven dat ik een ieder zijn hobby gun.
Daar komt nog bij dat Henk zelf eens heeft geschreven dat hij wel erg veel schreef. Waarschijnlijk te veel schreef hij zelf !! Ook schreef hij eens dat jullie [lpam'ers] ook niet vteveel aandacht moeten krijgen. Lees maar een terug. BEIDE topic's.

Succes met je hobby daar.

Grt. John
Avatar gebruiker
Misti Radio Berichten: 342Geregistreerd: di jul 01, 2008 2:13 pmWoonplaats: Drentse heidevelden

zo geen telefoon gesprekken of persoonlijke berichten maar gewoon open discuseren waar zon forum ook voor bedoeld is volgens mij
hier boven het bericht wat via een persoonlijk bericht mij is toegekomen

ik weet wel wie mij heeft medegedeeld dat ik niet welkom ben op "echte piraten meetings" en ik heb ook niet gezegd dat jij dat was, het zit me ook niet dwars want als daar mensen zijn die zon kinderachtig verstand hebben heb ik al geen zin om er heen te gaan

als je iemand zn verhalen niet leuk vind lees ze dan niet hoef je je ook niet te ergeren

trouwens als je iedereen zn hobby gunt waarom mag henk dan niet zn verhalen schrijven die volgens jou door velen anders worden omschreven als wat langdraderig???

mischien is het gezeik wat hier een paar berichten boven plaats vind wel juist de reden dat het am-forum aan het doodbloeden is, mischien moet je dat nog eens een keer terug lezen ...


grtn rob.
the child is grown, the dream is gone.

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Boomi »

Nou, laat ik ook nog maar eens wat tikken... :D

Ondanks dat je niet hoeft te lezen wat een ander tikt (bijvoorbeeld omdat het je nul komma nul interesseert) denk ik toch dat dit toch wel klein beetje de oorzaak is van het afhaken van een aantal mensen.

Want kijk, ik zelf ben eigenlijk alleen maar technisch geinteresseerd 8)
Wanneer ik dan heleboel berichten lees over hoe de ontvangst waar en waar wel niet wat en/of welke muziek men draait en/of wat er allemaal wel niet voor instrumentale nummers bestaan, tja, dan begin ik me toch minder thuis te voelen op zo'n forum. Ondanks natuurlijk dat ik dit niet hoef te lezen.

Op zich ook heeelemaal niet erg, want er komen natuurlijk nieuwe ontvangst-rapporten en instumentale-platen liefhebbers voor terug op het forum.

Maar ik mag het persoonlijk natuurlijk best wel jammer vinden.
En ik vermoed dat zoiets ook voor een aantal andere mensen zal gelden.
Haha, maar wie ben ik om te zeggen dat het alleen maar over techniek (of wat dan ook) mag gaan hier :hypo
Real Transmitters glow in the dark

Gebruikersavatar
Misti Radio
Berichten: 616
Lid geworden op: 01 jul 2008, 16:13
Locatie: Drentse heidevelden

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Misti Radio »

Goedemiddag,

Ik heb gewoon 94 foto's willen laten zien [die ik niet heb gemaakt] van een piraten meeting bij Jos Lowland in Klazienaveen 1 september jl. Ik wist vooraf, dat ik hiermee het AM-Forum, of mijzelf niet in de problemen kon brengen. Onze Webmaster heeft dat ook bevestigd. Het was dus géén punt !!

Helaas gaat het in dit topic wéér over andere zaken, als waarvoor het was bedoeld.

Ik heb er spijt van, dat ik dit topic ben begonnen.................

Met vriendelijke groet,

Misti-Radio

JOHN

Gebruikersavatar
Boomi
Berichten: 8714
Lid geworden op: 25 okt 2006, 22:52
Locatie: de Achterhoekse bergen

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Boomi »

Nou ja, wat dat betreft niets nieuws onder de zon.
Toen ik in het verleden nog wel eens op de SummerMeeting kwam, waren de foto's daarvan ook wel op het InterNep te vinden.
Wanneer je dat niet wilde moest je zorgen dat je niet op de foto kwam en/of de fotograaf er op aanspreken.
Real Transmitters glow in the dark

Radio Barones
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jun 2014, 20:20
Locatie: De aktiehoek

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Radio Barones »

Jammer dat Pacman zich heeft terug getrokken na deze ongepaste berichtgeving. En ik vind het ook onbegrijpelijk dat hij niet meer bijval krijgt, in het bijzonder van de low power stations! Ik was niet zo vaak op zijn topics, maar vond wel dat er een levende discussie en gezellige boel was, met veel luisterrapporten en logs. Helaas staat het al een paar weken stil. :(
De groeten van de ouwe Baro

73's old Baro

Gebruikersavatar
Beamship
Berichten: 336
Lid geworden op: 19 jun 2010, 19:16
Locatie: Nederland radioland

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door Beamship »

Daar ben ik het mee eens. We moeten geen maatschappelijk rot in dit forum krijgen. En geen persoonlijk crisessen hier botvieren. Politieagentje spelers dienen dit als eerste door te hebben. Dit is forum schadelijk. En dat heeft het niet verdiend. Ik ken hier nog Atlantis nwo met klere & frustie opmerkingen maar die heeft ie later toch gewist toen hij tot inkeer kwam. (en een baan vond?) :-) Kijk piraten zijn geen softies maar laten we onze wereld niet mengen met die buitenwereld van tegenwoordig want daar word niemand beter van. alsteblief zeg.
Radio signalen gaan van west naar oost.

Gebruikersavatar
FRC-Group
Elite lid
Berichten: 1071
Lid geworden op: 26 mei 2006, 19:30
Locatie: REO - Rotjeknor En Omstreken
Contacteer:

Re: 94 FOTO's VAN DE PIRATEN MEETING 1 SEPT. 2018

Bericht door FRC-Group »

Misschien een goed idee om deze topic te sluiten met
een geinige parodie-clip - maar ook met de juiste text!

-----> No Fighting!!! <-----> maar ;r ;e


https://youtu.be/zSNveRwA0K8[/youtube]

:q mocht de clip niet functioneren - de link =
https://www.youtube.com/watch?v=zSNveRwA0K8

Peace Is the Word....
the Pirates for Peace Free Radio Stations....
Are the Voice...!!!

Logo - Pirates4Peace.jpg
Logo - Pirates4Peace.jpg (11.79 KiB) 70589 keer bekeken
Maar..... Als Er Toch "Gevochten" Moet Worden...
Vecht Dan Voor Vrije Radio...!!!

logo - fight4freeradio.jpg
logo - fight4freeradio.jpg (8.07 KiB) 70589 keer bekeken

Een Radio Groet
van

"the Pirates4Peace Movement"
Transmitters Do It OnAir!
Join In the Spirit of Free Radio!
CoolAM Radio Productions
http://jingleproductions.coolam.nl
:q Make your dream a reality...Then go to sleep...have another dream and do it again! Sweet (dreams-)!!!

Gesloten