Radio Anton

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackBird
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2007, 21:47
Locatie: uu't de Graanrepubliek

Radio Anton

Bericht door BlackBird »

Vrijdagmiddag klokslag 15:00 stapte ik in de auto in Enschede waar ik een klusje had gedaan.

Even gezocht op de niddengolf en op 1630 kHz een mooi stukje muziek.
Ben via de A31 door Duitsland weer richting Groningen gereden.
Halfweg de uitzending of mijn afgelegde weg hoorde ik de roepnaam van die amateur, Radio Anton die plaatjes draaide voor Jo-Ann en het mooiste meisje van Vriezeveen........
Dan denk je hoe ziet die eruit ?

Kon je prima meekrijgen tot aan de afslag Bellingwolde, daarna verdween je in de ruis.

Groeten Johan.

ps komende week start ik 's morgens om 06:30 vanuit het Groninger land rijdende naar Twenthe, retour vanaf een uur of half drie.
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!

blauwe engel
Berichten: 366
Lid geworden op: 23 apr 2008, 18:44

Re: Radio Anton

Bericht door blauwe engel »

he johan das dan toevallig vanaf half volgende week zit ik ook weer in enschede verder met solar zonnepanelen installeren das ook wel wat voor jou 20 panelen in serie en je hebt al snel 1,5 kv bij 2 ampere

even een bruto produktie metertje ertussen en het levert ook nog wat op
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

Gebruikersavatar
BlackBird
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2007, 21:47
Locatie: uu't de Graanrepubliek

Re: Radio Anton

Bericht door BlackBird »

Ja dat lijkt me echt iets voor mij B.E. ik heb ruimte genoeg op het dak dus dat mag geen probleem zijn.
Ik ben op het industrieterrein bij SES bv Nederland, als ik je in de buurt ziet ga maar even koffie drinken, laad ik de panelen wel effe over hi.....

Zet wel een zak pepernoten terug in ruil ervoor. :a

Johan.
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!

zilverado
Berichten: 278
Lid geworden op: 05 jun 2006, 12:11

Re: Radio Anton

Bericht door zilverado »

hej blouwe bengel ben jij dan bij het crematorium in de buurt bezig bij een melkveehouder??
the child is grown, the dream is gone.

blauwe engel
Berichten: 366
Lid geworden op: 23 apr 2008, 18:44

Re: Radio Anton

Bericht door blauwe engel »

je bedoelt welman in lonneker
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

Plaats reactie