ontvangstrapporten bij apollo815 zondagmorgen 19 december.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
peter alkmaar
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 apr 2009, 12:30

ontvangstrapporten bij apollo815 zondagmorgen 19 december.

Bericht door peter alkmaar »

Hallo allemaal,

opnieuw iets sneeuw vannacht gekregen in noord holland, om 7.30 uur radio Zonnester prima ontvangen, draaggolf was toen 55 procent, en om 9.15 uur was het nog meer 62 procent.

na radio Zonnester ontvangen: Keine vogel met 30 procent prima aan de band en zeer duidelijk .

Zilver vos: 31 procent , ik had het idee dat je modulatie wel wat harder kon aan die kant, verder prima te horen storingvrij.

Blauwe Piraat : 40 procent uitstekende modulatie , alles storingvrij hier te horen .

Orion radio: 48 procent, prima voor de bakker daar, en de modulatie was zeer goed aan die kant, bijna geen fading hier.

Radio Brandaris: 80 procent, zeer mooie audio, en alles was erg goed voor elkaar daar.

Radio hooiberg: 55 procent draaggolf, uitstekend te nemen, en de modulatie was prima, je moduleerde zelfs nog een procent of 5 terug, dus hard genoeg hier.

ik wil de Orion uit coevorden , Brandaris, Zonnester, en de Hooiberg bedanken voor het gebrachte rapport , omdat ik ook daar allemaal weer te horen was deze zondagmorgen.
waren er nog meer mensen die Apollo815 hebben ontvangen op deze zondagmorgen laat dan eens iets van u horen .
iedereen fijne kerstdagen toegewenst van ons in Alkmaar en tot horens .

groeten van Peter Apollo815.

Gebruikersavatar
old-amigo
Berichten: 205
Lid geworden op: 08 jun 2008, 10:49

Re: ontvangstrapporten bij apollo815 zondagmorgen 19 decembe

Bericht door old-amigo »

2é keer zat je mooi vrij an de band hier peter
ontvangen in de huiskamer op de elta ontv.
kwam prima binnen hier t)
ook de andere piraten prima hier ontvangen
enne zonnester nog bedankt voor de plaatjes
was weer prima in orde
groeten Amigo h)
Laatst gewijzigd door old-amigo op 19 dec 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

bart2
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 aug 2007, 23:05
Locatie: MIDDEN NED

Re: ontvangstrapporten bij apollo815 zondagmorgen 19 decembe

Bericht door bart2 »

Peter leuk om even verbindging gehad te hebben met Apollo815 viel me op dat het signaal doodstil stond geen fading.
Was weer gezellig mijn dank en prettige feestdagen
Gr Bart

peter alkmaar
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 apr 2009, 12:30

Re: ontvangstrapporten bij apollo815 zondagmorgen 19 decembe

Bericht door peter alkmaar »

Hallo jongens,
het was echt weer genieten deze morgen, alles ging echt heel mooi, ook de jongens vanuit het oosten hielden de band mooi vrij daar.
doordat jullie de band vrijlieten kon ik als afstand amateur er weer doorkomen.
mijn dank ervoor, iedereen bedankt voor de sportiviteit, en fijne dagen allemaal.

groeten van peter Apollo815.

Plaats reactie