Henkie Volgas Vant Dakterras van Combinatie F16

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Henkie22
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 jan 2010, 16:24
Locatie: Dalerpeel
Contacteer:

Henkie Volgas Vant Dakterras van Combinatie F16

Bericht door Henkie22 »

Goeiedageem Iedereen

Zal me ook even Voorstellen
Ik Ben Henkie Volgas Van Het Dakterras Van De Combinatie F16 ben 22 jaar en kom voor de meesten waarschijnlijk nog maar net kijken denk ik haha .
Heb Hiervoor een Aantal Marathons gedraait op de Fm de naam was bij de eerste Marathon Duo Zak en Chips Vanuit de Nieuwe Krim en was mijn naam De Veldjager.

Het Jaar daarop Nog een Marathon gedaan Onder die
naam Duo Zak en Chips het was allemaal simpel met een Enkele Mosfett Ongeveer 350 Watt

Vorig Jaar ook Nog een Marathon Gedraait Onder de Naam Woest Fm vanuit de Zelfde Locatie Nieuwe Krim Na die tijd eigenlijk geen Marathons meer
gedraait .

De Nieuwe Periode 2009 - 2010 Combinatie F16
Met Freddy de studio F16 en Henk als Henkie Volgas Van het Dakterras

Vorig Jaar Oud en Nieuw wouden we De Combinatie F16 Ik en Freddy op Oudjaarsdag op de Fm draaien de gehele dag alleen de Antenne werkte niet mee bleek later zonde maar goed was niet anders.

Afgelopen Oud en Nieuw wouden we op de Am Draaien hadden Alles Goed voor elkaar alleen er zat ergens een Lek de aardlek Knapte er steeds door
weer Niet Door gegaan Was ook Vrij Jammer.

Half Januari 2010 op een zaterdagmiddag
De Boel nog maar eens geprobeert nog steeds zat er ergens een lek smiddags nog druk bezig geweest met het kijken waar de lek weg kwam achteraf viel het allemaal dik mee en wat bleek de boel aan de stroom en zowaar het deed allemaal en hebben we de hele zaterdagavond ongeveer nog gedraait Gedraait.
Sinds die Zaterdag Half Januari dit jaar zijn we Bijna elke week te beluisteren op de 1620 Khz de ene week Vrijdags de Andere Week Zaterdags samen met Freddy De Studio F16 en Samen zijn we nu dus de Combinatie F16 we hebben ook nog een website www.studiof16.nl via een internetpiraat zijn we daar waarschijnlijk binnenkort te beluisteren als we op de 1620 Khz Draaien
Dus Hoop dat ik me zo een beetje goed Heb voorgesteld
bij deze .

Groeten Henk p) ;)

Hans de Swan
Berichten: 2771
Lid geworden op: 02 jun 2006, 17:00
Locatie: ZO-Friesland
Contacteer:

Re: Henkie Volgas Vant Dakterras van Combinatie F16

Bericht door Hans de Swan »

Henkie22 schreef:Dus hoop dat ik me zo een beetje goed heb voorgesteld
Mjah, dat zit wel goed, Henkie Volgas Van Het Dakterras. ;)
Ben zo vrij geweest om eventjes een kijkje te nemen op jullie mooie website, Henk en daar staan verdomd leuke foto's bij, b.v. die van het opzetten van de antennemast en ook jullie studio ziet er professioneel en gezellig uit.
In ieder geval welkom. Denk dat je je wel gaat vermaken op dit forum. :-)
HF-junk, verslaafd aan ether.

Your Sound My Sound
Afbeelding

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Henkie Volgas Vant Dakterras van Combinatie F16

Bericht door RadioRob »

Heej hallooow FMer
Wees welkom en er zijn hier een boel MGers dus als je nog eens problemen hebt…….
h)
Vr Gr RRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

Plaats reactie