Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
dbsradio schreef:Zou toch zonde zijn als dit forum ter ziele gaat was altijd leuke site maar laatste tijd weinig activiteit en nieuws zijn ze nou allemaal met die vergunningen bezig ?? Dat wordt toch niks
buizenjan schreef:Ook is er een Whatsapp groep.maar ik moet geen 481 berichten per dag hebben
zwarte adelaar schreef:jaaa dat zijn Nederlanders die naar zweden gaan wonen en graag naar geheime zendermuziek luisteren ja dat is best leuk als je in buitenland woont en je mist dat
dat was via team fm
ja verder heb vergunning van 100 watt pep en ben druk met aarde en tuner en straler bezig voor de 675
lukt mij niet om op 1 januari in te schakelen ik krijg zender pas half januari misschien eind januari
ja verder ben heel lang niet met hobby bezig west maar komt langzaam weer heb net tuner bouwt
ja om de forum weer los te krijgen moeten we samen doen en me kaar in waarde laten en als er waardeloze vent tussen zit gewoon direct er uit gooien
waardeloze vent is niet beetje klieren he beetje lol moet er bij wezen
onder de moto beter dag opgewonden dan dag narig
groetjes jan
Errus schreef:Ik hoor eigenlijk die zenders met vergunning nooit goed of lekker hard hier in omgeving Deventer.
Meestal een beetje geruis en op de achtergrond wat gerommel.
Doe mij de polka jongens van weleer maar met hun paal achter in de tuin helemaal kromgetrokken
Door de antennedraad en een 813 zender met Geloso versterker.
Dat waren leuke tijden. De boetes waren ook nog eens te overzien en deden ze nou echt zoveel kwaad?
Fijne jaarwisseling allemaal.
Keer terug naar Nieuws en aankondigingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.