Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
ook heb ik al wel begrepen dat er velen na de herstart niet terug komen. zeker niet als het forum een heel andere ,,look,, krijgt.
Jim schreef: buiten dat het natuurlijk hypocriet is om elders uit te vreten wat je zelf verbied
Okay Jim, hier heb je wel een punt!
Wat betreft het sluiten van dit forum, is wel een beetje slappe hap..op de een of andere manier kunnen de moduratoren niet omgaan met bepaalde meningen en uitspraken..dit heeft volgens mij te maken met de verschillende benaderingen tussen de verschillende leden onderling en tov de moduratoren..het is net hoe je het opvat...
Wat ik al eerder aangaf...je ziet het pas als je doorhebt..daar draait alles om..
webmaster schreef:Ook bedankt Tom maar misschien heb je het zelf nog niet door om dan met je eigen woorden te spreken?
PD1 nog bedankt voor de pb die je weer verwijderd hebt.
Atlantis N.W.O schreef:en ik zou aan het hele verhaal nog snel aan toe willen voegen dat het volgens mij ook niet gezond is dat personen die bijv. moderator op het amforum zijn, tegelijkertijd ook nog eens moderator of een funktie op een ander forum hebben
En ik weet ook wel dat het niet altijd even makkelijk is om in te schatten wat iemand nu bedoeld met een bepaalde uitspraak....laat het gewoon rusten en hap niet te gauw.....
Atlantis N.W.O schreef:ook heb ik al wel begrepen dat er velen na de herstart niet terug komen. zeker niet als het forum een heel andere ,,look,, krijgt.
Atlantis N.W.O schreef:Jim je voelt je aardig op de teentjes getrapt? je bent waarschijnlijk ergens anders moderator en wou hier juist solliciteren?
Nora schreef:Volgens mij lag de nadruk van het forum in het begin meer op de techniek.
Ik hoop echter dat de enorme schat aan technische topics behouden blijft in het nieuwe jasje. Er is in de afgelopen jaren veel interessants gezegd en geschreven.
maar je ziet tegenwoordig steeds meer haat en nijd
op de internet forrums
Keer terug naar Forum mededelingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.