ontvangst in wezep op maandag 28 - feb - 2011.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
dolfijn

ontvangst in wezep op maandag 28 - feb - 2011.

Bericht door dolfijn »

Hemmeling 93% ( 17.27 ) mod prima .
Vrolijke Mijnwerker 90% /92% ( 17.28 ) mod prima ( wel wat fading op het signaal zijn de weersomstandig heden ) .
Brandaris ( Amsterdam ) 65%/ 90% ( 17.33) mod prima .( ook fading ) .
Zwarte Boekanier 90% ( 17.38 ) mod prima .
Hennie Veldwijk 89% ( 17.45) mod prima .
???? 95% ( 17.47 ) mod oke niet 100% zuiver ( op de 1622khz ) ff een paar plaatjes .
Digitaal 70% ( 17.57 ) mod prima .
Beste mensen er zaten nog veel meer pi) pi) aan de band maar velen op elkaar kon d,r nie veel van maken .
Men heeft wel drukte over de fm pi) pi) maar het begint op de am band al net zo,n zooitje te worden misschien nog wel erger .
Ik heb hier 7 ontvangers in de studio het kan niet de bedoeling wezen dat ik ze allemaal te gelijk aan moet zetten om nog wat redelijk te ontvangen ;) .
Ik denk dat ik maar eens een poosje iets gas terug ga nemen en af en toe eens wat ga luisteren .
Allemaal heel veel succes met de mooie hobby en probeer iets meer geduld op te brengen en wat meer na elkaar in te schakellen en nie op elkaar nare fluittonen slecht veur mien orennnnnnnnnn.
Groeten v/d Dolfijn van uit Wezep ( gelderland ) en tot een volgende keer maar weer p)

radiobavaria

Re: ontvangst in wezep op maandag 28 - feb - 2011.

Bericht door radiobavaria »

HALLO DOLFIJN ,LEUK DAT RAPORTEN OP HET FORUM ZET ,
MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT JE HET IRRITAND VIND
OM NAAR PIEPEN EN KRAKEN TE LUISTEREN EN ZE KUNNEN HET NIET LATEN MAAR GOED HET ZIJ ZO !!! MVG BAVARIA HOI s) d))

dolfijn

Bericht door dolfijn »

Ach bavaria het kan zo mooi wezen dat luisteren naar de midden golf band de kwaliteit v/d audio wordt in het algemeen steeds beter is gewoon een lust voor het oor . ;r .
Maar die knapen wilt allemaal te gelijk aan de band en op de zelfde frequentie terwijl er ruimte zat is dat is zo jammer ik kan d,r ook niks an doen ;) .
Tot een volgende keer maar weer ik luister wel als ik zin en tijd heb kan toch nie laten :-) .
Groeten uit Wezep .

morry2

Bericht door morry2 »

dolfijn bedankt voor je raport ja op een gegeven moment was het een puin hoop dit komt volgens mij ook dat er 5 piraten met elkaar zitten te raporten maar ook alle 5 op een verschilende verqentie zitten
tot horens ! radio hemmeling

vrolijkemijnwerker

Bericht door vrolijkemijnwerker »

Hallo Dolfijn.
Bedankt voor je reactie,feeding die je constateerde ligt aan mijn kant heb een andere antenne in de mast hangen.
Hey bedankt en tot een andere keer .
Gr Gerrit h)

dolfijn

Bericht door dolfijn »

Hallo mijnwerker ie kunt mie wel vertellen wat doar weer is veranderd ben geen concurentie ik draai toch niet .
Laat het maar ff weten via mien PB .( Is natuurlijk niet verplicht ik ben gewoon nieuwsgierig en :D met interresante berichten .
Zal wel een dipool wezen ;dn .
Groeten uit wezep .

Peter

Bericht door Peter »

Was ook zeer sterk mijnwerker,alleen je zender verloopt ook sterk in frequentie.Dit was mij al veel eerder opgevallen,maar wilde niet zeuren.
Een bepaalde tijd is ie stabiel en dan opeens verloopt die 1 Khz ,en dat herhaald zich vaak.
Misschien weet je dit niet,maar is echt zo.Dr Tim was het ook al meerde keren opgevallen.
Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes

Albatros

Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Peter schreef:Was ook zeer sterk mijnwerker,alleen je zender verloopt ook sterk in frequentie.Dit was mij al veel eerder opgevallen,maar wilde niet zeuren.
Een bepaalde tijd is ie stabiel en dan opeens verloopt die 1 Khz ,en dat herhaald zich vaak.
Misschien weet je dit niet,maar is echt zo.Dr Tim was het ook al meerde keren opgevallen.
Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes

Albatros
Tjah Peter heb hier geen touw liggen,heb jij geen touw kan ie de vfo vastknopen ;)

vrolijkemijnwerker

Bericht door vrolijkemijnwerker »

Dag mustang .
Mag wel staaldraad wezen. ;nn

Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

3cm dik?

Plaats reactie