nu 1646??

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Gesloten
Gebruikersavatar
blauwereiger
Berichten: 608
Lid geworden op: 21 jul 2009, 16:28

nu 1646??

Bericht door blauwereiger »

Net ff rapporten 21:00 zet zender uit en ja hoor platendraaier boven op mij nou als men nog geen 5 min kan wachten met draaien hoop ik dat zulke gasten nooit meer kans krijgen om te draaien als ze zelf keer storing hebben lopen ze te janken maar zelf ergens naar kijken ho maar sorry dak het zeg maar hij is gewoon klootzak en ik hoop dat die de prut opblaast haha :L la)
Tel: 06-23 75 75 63
Email : radioblauwereiger@gmail.com
Web : radioblauwereiger.blogspot.com

Gebruikersavatar
Thee
Berichten: 2725
Lid geworden op: 26 mei 2006, 23:02
Locatie: Bankstel, thuis, das nu Drenthe

Re: nu 1646??

Bericht door Thee »

Platendraaier?
Leuke naam van het station.
Vriendelijke groeten,
Theo


Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.

Sent from my laptop using Windows

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: nu 1646??

Bericht door Rebecca »

Op 1646 draaid de Vrolijke Mijnwerker.

vrolijkemijnwerker
Berichten: 564
Lid geworden op: 22 jul 2009, 23:01

Re: nu 1646??

Bericht door vrolijkemijnwerker »

Dag reiger.
Ik zet al 3jaar lang vrijdags 21uur de zender aan 1646kc,weet door de regel ieder 1 .
Zit je er dan op dan heb je pech ,zat over gezeurd.
Ben er klaar mee,groetjes van de klootzak zo jij het zegt.
En de boel opbazen kan wel 10 jaar verder, en kan het zelf gelukkig :a maken tabeee.

Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 750
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:03
Contacteer:

Re: nu 1646??

Bericht door Herman »

blauwereiger schreef:Net ff rapporten 21:00 zet zender uit en ja hoor platendraaier boven op mij nou als men nog geen 5 min kan wachten met draaien hoop ik dat zulke gasten nooit meer kans krijgen om te draaien als ze zelf keer storing hebben lopen ze te janken maar zelf ergens naar kijken ho maar sorry dak het zeg maar hij is gewoon klootzak en ik hoop dat die de prut opblaast haha :L la)

om 21.00 is de 1646 verkocht aan mijnwerker dat weet je toch,

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: nu 1646??

Bericht door Rebecca »

@Mijnwerker, ik was iets later met luisteren en heb het hier ook allemaal niet mee gekregen.
Wij luisterde hier vannaf ongeveer 21:15 en er zat hier geen piepje onder op dat moment.

Je moest trouwens de groeten hebben van de Stormvogel :-) , die zat hier mee te luisteren. d)

Gebruikersavatar
blauwereiger
Berichten: 608
Lid geworden op: 21 jul 2009, 16:28

Re: nu 1646??

Bericht door blauwereiger »

Ik snap best dat hij wil draaien maar als het op 5 min aankomt ben je ge woon klootzak en dan zelf een toppic openen dat hij toevallig storing heeft!! als je zelf zo bent dan lok je dan ook storing uit en moet je niet gaan klagen daarbij dat hij vergunning heeft wil niet zeggen dat de frequentie van hem is en hij sputtert van 1630 tot 1665 dus afstandamteurs ontvangen is niet mogelijk ik kan zelf wel van frequentie veranderen das geen probleem het is gewoon belachelijk dat het zo moet ik hun iedereen zijn platen programma maar vind belachelijk dat ze breed aan de band zitten en geen 5 min kan wachten groeten en tot volgende rapport ronde
Tel: 06-23 75 75 63
Email : radioblauwereiger@gmail.com
Web : radioblauwereiger.blogspot.com

Jerry
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 feb 2010, 22:09

Re: nu 1646??

Bericht door Jerry »

Wat lees ik hierboven??? heeft hij een vergunning om te draaien.
Dan moet je ook van de freq af. ;e Hij heeft er natuurlijk dik voor betaald. :-)
Als niemand je kent, heb je nooit bestaan.

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: nu 1646??

Bericht door Rebecca »

IK snap best dat je baald, het overkomt mij ook regelmatig dat ik leuk wat plaatjes heb gedraaid met mijn bescheiden zendertje en dan schakel je uit en zit er vrolijk iemand anders op de zelfde frequentie (die er niet zat toen je inschakelde). Ik heb inmiddels wel geleerd dat het geen zin heeft om je daar over op te winden, het hoort helaas een beetje bij MG. Het is ook niet iets v.d. laatste tijdt, dit gebeurde in de jaren 70 & 80 ook gewoon.

Ik zou kunnen zeggen overleg de volgende keer even tot hoe lang je draaid, maar we weten allemaal dat dit in de praktijk ook niet werkt. ;e ;r Hier je ergenis spuwen werkt vaak ook verkeerd.
blauwereiger schreef:Ik snap best dat hij wil draaien maar als het op 5 min aankomt ben je ge woon klootzak en dan zelf een toppic openen dat hij toevallig storing heeft!! als je zelf zo bent dan lok je dan ook storing uit en moet je niet gaan klagen daarbij dat hij vergunning heeft wil niet zeggen dat de frequentie van hem is en hij sputtert van 1630 tot 1665 dus afstandamteurs ontvangen is niet mogelijk ik kan zelf wel van frequentie veranderen das geen probleem het is gewoon belachelijk dat het zo moet ik hun iedereen zijn platen programma maar vind belachelijk dat ze breed aan de band zitten en geen 5 min kan wachten groeten en tot volgende rapport ronde

radio casablanca
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 aug 2008, 20:35
Locatie: emmercompascuum

Re: nu 1646??

Bericht door radio casablanca »

tis net als met dubbele namen draai al meer dan 39 jaar onder de casablanca nu zit er nog zon eikel in twente nou tis wat als je zelf geen naam kunt bedenken maar goed moet hij zelf weten het moraal van de am amateurs is vrij laag als je weet dat iemand elke vrijdag gaat platendraaien kun je er een beeeeeetje rekening met houden tis al bijna net zo als op de fm en het word nog slechter

romax
Berichten: 356
Lid geworden op: 26 apr 2009, 22:27

Re: nu 1646??

Bericht door romax »

Hallo allemaal

Beschouw het als een hobby en het is een leuke hobby als je een ieder in zijn waarde laat.
Jongens ga met mekaar aan de praat dan is het zo opgelost.
Het moet toch geen probleem zijn we zijn volwassen mensen dus komt het wel goed.

M.V.G ROMAX

Messie
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 apr 2010, 21:43

Re: nu 1646??

Bericht door Messie »

volgens mij heeft neimand recht op een frequentie op welk tijdstip dan ook!
Ook niet op vrijdagavond om 21.00 uur.

Onsportief gedrag noem ik dat!

groeten Lionel

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: nu 1646??

Bericht door Rebecca »

Ik denk dat we het hier maar bij laten mannen, het eigenlijk de bedoeling om hier ontvangstrapporten te plaatsen.
Blauwe Reiger heeft zijn ongenoegen even kunnen spuwen, daar willen we het hier bij laten.

Gesloten