Sunnyradio

Stel je even voor en zeg ons wie je bent.

Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sunnyradio
Berichten: 335
Lid geworden op: 31 mei 2009, 21:46
Locatie: zuid-oost groningen
Contacteer:

Sunnyradio

Bericht door Sunnyradio »

Moi...
Ik ben herintreder! Ooit, lang, lang geleden ben ik als knutselaar en MG piraatje actief geweest in Deventer en Raalte. Radio Mercurius was de naam, en als ik op de band hoorde dat ergens de boel niet werkte en ze naar de dokter moesten, nou, dan zette ik alvast koffie!! Maar ja, dat was in de simpele tijd van de loslopende oscillatortjes. Toch gezellig, en een hoop lol gehad.
De tijd ook dat de monden nog open vielen als ik een TL-buis los in de hand liet branden - verkoop verzekerd!
Na bijna 40 nagelbijtende jaren in het westen des lands (Flats, storingen, klachten - nou ja shit dan ga ik wel wat anders doen....) weer terug, al is het wat hogerop.
En gelukkig, nog niet alle buisjes zijn opgebrand, er is nog hier en daar wat dumpspul te krijgen. En nu ook een tuin van 50 meter!
Nu bruist en borrelt het in de donkere windingen van de grijze massa in m'n bovenkamer van de ideeën. Nog even wat knutselen in en om het huis, maar dan......... de soldeerbout!! En ik heb veel in te halen!
Op een luisterrijke tijd.......
Wim. pi)
http://www.sunnyradio.nl/
Koop nooit iets met een handvat: dat betekent werk!

moonlight
Berichten: 631
Lid geworden op: 22 feb 2009, 19:52
Locatie: midden groningen

Re: Sunnyradio

Bericht door moonlight »

wim welkom altijd mooi weer een oude rot in het vak op de vorum,maar er is in de jaren veel veranderd
toen ik weer opnieuw begon,toen moest ik ook wel even weer wennen, maar dat zal wel lukken
ik denk dat we jou dan wel weer eens aan de band horen
groetjes fenno

Pacman
Ere lid
Berichten: 4889
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:28

Re: Sunnyradio

Bericht door Pacman »

Sunnyradio schreef:Moi...
Ik ben herintreder! Ooit, lang, lang geleden ben ik als knutselaar en MG piraatje actief geweest in Deventer en Raalte. Radio Mercurius was de naam, en als ik op de band hoorde dat ergens de boel niet werkte en ze naar de dokter moesten, nou, dan zette ik alvast koffie!! Maar ja, dat was in de simpele tijd van de loslopende oscillatortjes. Toch gezellig, en een hoop lol gehad.
De tijd ook dat de monden nog open vielen als ik een TL-buis los in de hand liet branden - verkoop verzekerd!
Na bijna 40 nagelbijtende jaren in het westen des lands (Flats, storingen, klachten - nou ja shit dan ga ik wel wat anders doen....) weer terug, al is het wat hogerop.
En gelukkig, nog niet alle buisjes zijn opgebrand, er is nog hier en daar wat dumpspul te krijgen. En nu ook een tuin van 50 meter!
Nu bruist en borrelt het in de donkere windingen van de grijze massa in m'n bovenkamer van de ideeën. Nog even wat knutselen in en om het huis, maar dan......... de soldeerbout!! En ik heb veel in te halen!
Op een luisterrijke tijd.......
Wim. pi)
http://www.sunnyradio.nl/

Eh, Mercurius in Amsterdam of Deventer/Raalte?
Welkom terug....
Zet de soldeerbout alvast maar aan....

Succes,

RP(i) ;)
Pacman (Ere lid) hoort nog steeds veel...

buitenzorg
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2008, 13:47

Re: Sunnyradio

Bericht door buitenzorg »

sunnyradio hartelijk welkom .ook voor mij is alles nog nieuw,na veel tijdgebrek ga ik van de week eens beginnen met een ontvangst antenne,en zal ik de komende tijd eens wat raporten hier op de site zetten.
sunny succes met de hobby en groeten van radio buitenzorg uit de achterhoek

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4120
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: Sunnyradio

Bericht door webmaster »

Welkom terug Sunnyradio. Ja een mooie hobby hebben wij en er zijn al velen weer opnieuw begonnen, suc6 ermee en hie rop het forum.
Mooie site trouwens, een nette shack met zelfd een koffiezetter, wat een luxe. Ook een mooie antenne, die als hij straalt het huis in licht zet ;)
Groetjes,
Webmaster am-forum.

RadioRob
Site Admin
Berichten: 4558
Lid geworden op: 25 mei 2006, 18:53
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Sunnyradio

Bericht door RadioRob »

Weer wat kennis er bij kan zeker geen kwaad!
Hartstikke welkom weer.
pi)
Vr Gr RRob.
is het wel zo wijs om iets te schrijven?

MRF
Site Admin
Berichten: 3302
Lid geworden op: 31 jul 2006, 21:06
Locatie: Top Off Holland

Re: Sunnyradio

Bericht door MRF »

Sunny

Welkom hier op het forum , leuk te zien dat je die boatanchors koestert.

Dat is pas echte radio zeker als je er eens een openschroeft en de olie gedrenkte isolatie-kous ruikt heerlijk.

Veel plezier hier .

MRF. 8)
MRF ( Ernesto ) Says : The Antenna is 90% of Your Radio

"Rock `N Roll Is Better Than Music"

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: Sunnyradio

Bericht door Eldorado »

Volgens mij staat het er wel bij Henk
Pacman schreef:
Sunnyradio schreef:Moi...
Ik ben herintreder! Ooit, lang, lang geleden ben ik als knutselaar en MG piraatje actief geweest in Deventer en Raalte. Radio Mercurius was de naam, en als ik op de band hoorde dat ergens de boel niet werkte en ze naar de dokter moesten, nou, dan zette ik alvast koffie!! Maar ja, dat was in de simpele tijd van de loslopende oscillatortjes. Toch gezellig, en een hoop lol gehad.
De tijd ook dat de monden nog open vielen als ik een TL-buis los in de hand liet branden - verkoop verzekerd!
Na bijna 40 nagelbijtende jaren in het westen des lands (Flats, storingen, klachten - nou ja shit dan ga ik wel wat anders doen....) weer terug, al is het wat hogerop.
En gelukkig, nog niet alle buisjes zijn opgebrand, er is nog hier en daar wat dumpspul te krijgen. En nu ook een tuin van 50 meter!
Nu bruist en borrelt het in de donkere windingen van de grijze massa in m'n bovenkamer van de ideeën. Nog even wat knutselen in en om het huis, maar dan......... de soldeerbout!! En ik heb veel in te halen!
Op een luisterrijke tijd.......
Wim. pi)
http://www.sunnyradio.nl/

Eh, Mercurius in Amsterdam of Deventer/Raalte?
Welkom terug....
Zet de soldeerbout alvast maar aan....

Succes,

RP(i) ;)

Plaats reactie