ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Gesloten
Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

Hallo makkers ik heb er nog een paar ontvangen.

28-12: Blauwe Engel 40%
28-12: Relmus 50-60%
29-12: Concordia 70%
29-12: Vriendschap 60%
29-12: Friese Stormvogel 60%
29-12: Cabalero 65%

Dit waren ze voor het eerst weer als ik er vandaag aan toe kom en er nog meer hoor zal ik deze hier toevoegen.

Maar de boven genoemde stations zijn al vast terug te vinden compleet met tijd, frequentie, modulatie en weersomstandigheden op mijn website het url staat onder.
Voor de rest een goede jaarwisseling en een gezond 2010 toegewenst vanaf de Veluwe rand.

p)
s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Rebecca »

Frieloo,
ik heb jouw vanmorgen nog even ontvangen op de buizenradio(ongeveer 1665khz.?). Jammer genoeg heeft deze radio geen meter, maar het signaal was luid en duidelijk, de muziek prima, spraak helder en goed verstaanbaar, maar ik vindt de galm / echo wat "blikkerig" klinken.

Henk

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

van morgen platen gedraaid tot half negen ,maar niemand heeft dat op gemerkt ,vindt het heel vreemd ,jullie hebben toch goede ontvangers of ik ben voor de zoveelste keer weg gedrukt ,of jullie sliepen,dat kan ook,maar ik kan me dat niet voor stellen,groetjes johannes p)

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Eldorado »

engeland schreef:van morgen platen gedraaid tot half negen ,maar niemand heeft dat op gemerkt ,vindt het heel vreemd ,jullie hebben toch goede ontvangers of ik ben voor de zoveelste keer weg gedrukt ,of jullie sliepen,dat kan ook,maar ik kan me dat niet voor stellen,groetjes johannes p)
Kom op Johannes niet op alle slakken zout leggen,er zijn er zoveel die niet gehoord worden als ze draaien,maar het valt nu wel op dat het altijd dezelfde persoon is die zit te zeuren als zijn naam niet wordt gemeld bij de ontvangstrapporten,ikzelf luister regelmatig,maar 5% van wat ik ontvang wordt een keer genoemd,de rest niet,dus je bent niet de enige,het blijft altijd een momentopname , las trouwens laatst een keer dat je daarom het AM forum eraf wou gooien????
We zijn toch geen kleine kinderen hier of wel soms,laten we het leuk houden
Groeten van de Eldorado

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

dit slaat nergens op eldorado,ga jij ook maar naar dat hok waar die andere schapen in zitten,groetjes johannes

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Eldorado »

engeland schreef:dit slaat nergens op eldorado,ga jij ook maar naar dat hok waar die andere schapen in zitten,groetjes johannes
Was al wel bang voor deze reactie terug,daar laat ik het bij.......

Gebruikersavatar
Mr BA
Centurion II
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 apr 2007, 18:25
Locatie: Hunebed Drenthe

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Mr BA »

van morgen platen gedraaid tot half negen
Misschien voor velen net te vroeg.
Was ook betrekkelijk rustig vanmorgen
Vrienschap wel horen draaien.

Gisteravond heb ik je wel ontvangen Johannes maar het had niets over.
Jij had een 4,5. Een dikke 4 s punten verschil met de eerst volgende.
Concordia zat op een 9+3 dB, Monte Carlo ook, ik weet ik moet geen appels met peren vergelijken.

Misschien moet je eens een andere antenne proberen, een dipool bv. Kan zijn dat deze bij jouw werkt als een speer.

Mr BA p)

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

Johannes ik heb jou NIET gehoord als ik dit wel had gedaan had ik jou ook tussen mijn ontvangst rapporten gezet, want waarom zou ik een ander wel een rapport brengen en jou niet daar schiet ik niets mee op en jij ook niet ik heb zelf heb het ook van de 10 keer hoor ik bv maar 1 keer wat. Kort weg gezegd het zal mij een zorg zijn ik zie op mijn meters dat het goed is dus is het goed en willen ze me weg drukken nou mijn zegen hebben ze, maar zal je er wel bij vertellen het moeten flinke jongens zijn als ze me bij mezelf in de studio mij weg drukken nou dan heb ik gewoon voor mijzelf gedraaid klaar zijn.

Maar goed ik zie jij staat ingelogd als Engeland maar dat zal vast en zeker niet jou naam zijn op de frequentie geef me die naam eens even door en ik zal in het vervolgd eens heeeeeel goed opletten.

Laten we het een gezellig forum houden zoals we het hadden.

p)

s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

mr ba, zat met 25 watt, maar toch, dan werkt de spoel wel ,maar ik had zo,n reactie wel verwacht uit twente , van de eldorado,als men normale vragen stelt tegen mij ,krijg men een normaal antwoordt ,tis wel apart dat die twenten nooit zeuren ,dat durven niet voor mekaar,ik noem man een paard,groetjes johannes

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Rebecca »

engeland schreef:van morgen platen gedraaid tot half negen ,maar niemand heeft dat op gemerkt ,vindt het heel vreemd ,jullie hebben toch goede ontvangers of ik ben voor de zoveelste keer weg gedrukt ,of jullie sliepen,dat kan ook,maar ik kan me dat niet voor stellen,groetjes johannes p)
Johannes, als ik je gehoord had, dan had ik dat echt wel geschreven.
Ik begrijp niet dat je steeds weer opnieuw zo reageerd. Ik draai zelf ook maar met 1 PL519, deze geeft zo`n 100watt. Als ik elke keer ontplof als mensen mij niet horen word het nooit wat. Persoonlijk kon ik mijn ontvanger pas aan het einde van de ochtend heel even aan hebben en toevallig pikte ik Frieloo nog even op die net klaar was met raporten. Daar ik de man hier nog niet eerder had ontvangen heb ik hier een berichtje neer getypt. Dat zou ik voor iedere ander ook gedaan hebben. Het is echt niet zo dat alle MG piraten massaal hebben om jouw geen rapport meer te brengen.

Ook is het zo dat niet iedereen die jouw wel heeft gehoord hier op het forum actief is.

Gewoon volhouden, je zal zien dat je signaal weg komt. Ik heb trouwens jouw naam de laatste dagen een aantal malen in de rapporten voorbij zien komen.

Groet, Henk

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Tom »

engeland schreef:mr ba, zat met 25 watt, maar toch, dan werkt de spoel wel ,maar ik had zo,n reactie wel verwacht uit twente , van de eldorado,als men normale vragen stelt tegen mij ,krijg men een normaal antwoordt ,tis wel apart dat die twenten nooit zeuren ,dat durven niet voor mekaar,ik noem man een paard,groetjes johannes

Jij moet nog een boel leren. Hopelijk lukt dat nog in dit leven.
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

frieloo,ik ben johannes uit staphorst, polkaman .
*** dit is toch duidelijk.ik niets te verbergen kerel. om mistanden voor komen, en op elke site ben ik engeland, groetjes johannes.

Edith: *** hier stond de naam en adres van Johannes de Polkaman, dit lijkt mij niet erg verstandig. Ik ben zo vrij geweest om dit aan te passen Johannes. Als je toch je naam en adres hier wilt plaatsen stuur mij dan een PB dan herstel ik het weer.

Henk

Gebruikersavatar
Mr BA
Centurion II
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 apr 2007, 18:25
Locatie: Hunebed Drenthe

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Mr BA »

Johannes je moet je daar niet zo druk over maken, vaak redt ik het daar ook niet daar naar toe.

Vanaf jouw kant daar naar toe zit er behoorlijk veel weerstand in de vorm van Holterberg ed. Ik denk dat je dat ook niet moet vergeten. Ik verneem het hier zelf met de hondsrug en de Groninger piraten. En omgekeerd ook, zij ontvangen lang niet wat ik ontvang. Omdat die zandheuvel heel veel dempt.

Maar met 25 watt moet je ook niet de hoofdprijs willen. Je moet wel reëel blijven.

p)

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

tom,hoor ik dit goed, wat is je leeftijd,,,,,haaahaa,

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Tom »

engeland schreef:tom,hoor ik dit goed, wat is je leeftijd,,,,,haaahaa,

Dat bedoel ik nou :-)
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

tom ,ik ben 48 en jij ,,,,,, dat bedoel ik ,als je,je leefttijd niet durft te noemen ,dat noem ik arm van verstand kerel.groetjes johannes

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

Ja Polkaman zeg me wel iets ik heb even mijn log erop na geslagen en wat denk je Johannes letop want daar komt ie.

30-01: polkaman 75%
05-02: Polkaman 75-80%
15-08: Polkaman 60%
06-09: Polkaman 70%
25-10: Polkaman 65%
14-11: Polkaman 70%
21-11: Polkaman 70%
22-11: Polkaman 75%

Dit zijn ze de aantallen van dit jaar het is niet overvloeiend maar ik denk dat ik er voor dit jaar de helf nog niet heb.
Maar goed dit heb je zelf ook kunnen zien want ze hebben allemaal op het forum gestaan en zijn nog steeds terug te vinden op mijn website.

p)

s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

Gebruikersavatar
Mr BA
Centurion II
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 apr 2007, 18:25
Locatie: Hunebed Drenthe

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Mr BA »

Tom wint van je Johannes, hij heeft al een rollator. s)) Hij staat infeschreven voor een aanleunwoning.

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Eldorado »

Webmaster het lijkt me verstandig als je dit topic sluit,dit gaat helemaal nergens meer over
Laatst gewijzigd door Eldorado op 30 dec 2009, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

freeloo,ik weet dit allemaal wel van jouw ,maar als ik een vraag stel ,dan wordt er op gereageerd, daar heb je hem te zeuren,en nog meer van die dingen ,gaat mij niet om ,dat ik in de ontvangst raporten wil staan, het is de sport om zo ver komen met laag vermogen, met een kanon kom je overal door, ik val niemand aan,maar ik krijg de indruk dat dat wel gebeurd,maar dan kennen jullie mij niet,groetjes johannes

spakenburg
Berichten: 216
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:18
Locatie: Twente

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door spakenburg »

Hallo Johannes,

Zat je op 1665? Dan heb ik je prima ontvangen vanmorgen in de auto, ik was op weg naar Wolvega.
Ik heb de piraat op 1665 ruim een half uur ontvangen maar geen roepnaam kunnen horen, misschien was dat de oorzaak?
Wanneer je dat bent geweest was de ontvangst prima.

Verder tot 07.15 uur ongeveer de Barcelona prima ontvangen, daarna dus 1665.

Groeten, Henk (radio Spakenburg oet Twente!)
Groeten, Henk

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

klopt spakenburg 1665 ,dus hebben ze mij op de kop gezeten mischien,dat weet ik niet , groetjes johannes

spakenburg
Berichten: 216
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:18
Locatie: Twente

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door spakenburg »

Er zat je niemand op de kop en er zat ook niets onder. Je zat vrij, alleen op 1665 is ver weg. Barcelona zat ongeveer op 1650. Verder heb ik tot 07.45 niets ander ontvangen.
groeten.
Groeten, Henk

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Rebecca »

engeland schreef:klopt spakenburg 1665 ,dus hebben ze mij op de kop gezeten mischien,dat weet ik niet , groetjes johannes
Dat zou best kunnen Johannes.
Ik mag zelf ook graag met kleine zendertjes proberen zo groot mogelijke afstand te overbruggen. Maar de kans is dan wel groot dat een mede piraat op groote afstand jouw signaal niet kan ontvangen en denkt dat de frequentie vrij is en inschakelt. Door dat hij met redelijk vermogen draait hoor jij hem wel en denk je mischien on terecht dat er on-wil / opzet in het spel is. Dus moet je eerst even resumeren of de betreffende piraat jouw echt kan ontvangen.

Ik zag dat jij je adres hier neer hebt getypt, dat is niet echt verstandig om te doen. De heren van het AT lezen hier waarschijnlijk gewoon mee.

Henk

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

dit is niet verstandig dat mijn naam en adress er staat, zo eerlijk ben ik ook nog ,maar dat maakt niet uit,maar het is meestal een probleem als je met een klein vermogen zit,dan horen ze niet of wel ,maar ik heb meer plezier als ik met een pl 519 zit dan met een dikke zender,en dat de kwaliteit ook nog goed is,ik zat nu met een transistor zender , 25 watt, dat dingetje uit bussum ,groetjes johannes

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door buizenjan »

laat me eerst ff zeggen ,dat het uitderart niet mijn bedoeling is om iemand-wie dan ook-aantevallen.
durf zelf te zeggen ,dat ik me neutral wil houden .
maar ,stel dat het nu zo was ,dat er een bepaald persoon ,voortdurend,door (bijna) iedereen

genegeert /wegedrukt zou worden ,ja dan zou je toch een soort samenzweering vermoeden :u
dat lijkt me toch een sterk verhaal !

mischien dat de een of ander ,zelf s geen raport durft te brengen ,om het soort dingen uit de weg te gaan ,zo als ze hier nu gebeuren?

dat het dan niet meer is ,van je hoort me niet- maar dan ,je zit me steeds af te kraken?

nogmaals ,ik wil niemand aanvallen !

gewoon een suggestie van :probeer het eens van beide kanten te bekijken!
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

powermax
Berichten: 116
Lid geworden op: 29 dec 2009, 22:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door powermax »

hee England waarom doe je dit toch steeds zo !! En beste Forumvrienden waarom reageren jullie hier toch op!!
Die England wil niet anders dan verdeeldheid strooien hier op het forum
Johannes stop hier mee !!!!!!!!!!!!!!!!
Dit doen alleen kleine kinderen !!!!!!!!
Polkaman draai je muziek ,maar hou het forum schoon van dit gezeur



als jij niet lekker in je vel zit , daar hoeft de rest niet onder te lijden

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

wat u verteld buizen jan vermoed ik al 10 jaar,en dat het je sterk lijkt dat het niet zo is ,ik weet voor 100 procent dat het wel zo is,en ik kom wel eerst met reageren, en waarom ???????????????? als ik het wist,ga ik er direkt naar toe, groetjes johannes

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

powermax wat je zegt is gewoon onzin ,als jij niet weet waar het over gaat ,hou dan je mond dicht,en als je het wel weet ,snap ik je antwoordt niet,dus niet uit de tent lokken ,je hebt nog nooit gereageerd,en ik ken jouw ook niet

powermax
Berichten: 116
Lid geworden op: 29 dec 2009, 22:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door powermax »

probeer alleen de mensen hier te waarschuwen voor oproerkraaiers
die naar mijn mening hier niet thuishoren
de webmasters doen te veel hun best ,om dit forum zo te laten verzieken
hier laat ik het bij
hoop dat je snel volwassen word met je kindergejammer

wees blij met die luisteramateurs die steeds weer hun best doen om weer een mooie lijst samen te stellen

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

power max ik reageer nog 1 keer oproepkraaier ben ,en dat ik niet lekker in mijn vel zit,zijn jouw woorden,maar ik heb dit al een keer eeder gehoordt,op etherpiraten.com en dat was iemand uit borne en misschien ben je allebei de zelfde persoon,kan het mis hebben ,maar ik denk het niet,maar dat is aan jouw ,je weet mijn naam,en ik weet jouw naam,krijg zelfs geen pb ,en dat zegt veel ,wie heeft ze dan achter de eleboog,groetjes johannes

Gebruikersavatar
Vaas
Ere lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 10 nov 2006, 14:54
Locatie: Zuid

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Vaas »

Probeer de goede sfeer op het forum aub wel een beetje te behouden!
Grtz,
Vaas
Site Admin


Wanneer zijn er weer radiomarkten?: http://www.rbo.be/termine/terminkal.htm

Voeg Vaas toe: radiosensation@live.nl

Gebruikersavatar
buizenjan
Berichten: 1314
Lid geworden op: 24 jul 2008, 15:40

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door buizenjan »

wat u verteld buizen jan vermoed ik al 10 jaar,en dat het je sterk lijkt dat het niet zo is ,ik weet voor 100 procent
nou ,johannes ik kan het me echt niet voorstellen .
Probeer de goede sfeer op het forum aub wel een beetje te behouden
vaas daar sluit ik me helemaal bij aan.
mischien kunnen we niet allemaal de zelfde mening hebben .

maar we kunnen wel repektvol met elkaar omgaan
groet jan
radiosoerabaya@live.nl Concordia res parvae crescunt, discordia maxumae dilabuntur.

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

Laat ik hierbij dan even iedereen uit de droom helpen dit gelul is ontstaan na dat ik de ontvangst rapporten heb geplaatst waarbij ik iemand perongeluk niet heb gehoord oké dit kan gebeuren maar dat er nu over dit zolang door geruzied moet worden en als je nog even wacht zitten ze elkaar nog in de haren ook.

Gezien dit gebeuren kan ik jullie voorspellen dat dit niet weer zal gebeuren in ontvangst rapporten van mij, waarom niet nou gewoon want ik plaats geen rapporten meer dit is gewoon de laatste geweest.

Voor ieder die ontvangst rapporten van mij wil zien kan terecht op mijn eigen website en wie daar wel of niet op staat is geen discussie over mogelijk.

p)

h)
Laatst gewijzigd door Frieloo op 30 dec 2009, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

blauwe engel
Berichten: 366
Lid geworden op: 23 apr 2008, 18:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door blauwe engel »

frieloo bedankt voor je ontvangst rapport 40% afstemming mooi het is wel eens slechter geweest

bedankt en nog prettige dagen

mvg
blauwe engel
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

B. E. graag gedaan.

En jij ook nog een gezond 2010

p)

s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Rebecca »

Frieloo, laat je de hobby nou niet door 1 iemand verpesten.
Des noods plaats jij je raporten en sluit ik dat topic gelijk voor je af zodat men niet meer rechtstreeks kan reageren, die piraten die jouw raporten wel warderen zullen ook wel via een PB met een bedankje reageren.

Idee? Henk

VOB
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:49

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door VOB »

frieloo, de rapportjes vanaf die kant wordeen altijd gewaardeerd, ook al sta ik er niet altijd bij, volgens mij vraagt die polkaman gewoon om aandacht, en dat lukt hem aardig, gr erwin, en een goed 2010. voor allen,

Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 750
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:03
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Herman »

Frieslo ook bedankt voor de afgelopen tijd,sta der niet zo vaak bij,maar ik zeur ook niet zo om publiciteit d)) ul)

engeland

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door engeland »

ik vraag bij deze,om mij te verwijderen als lid ,ik wil niets meer te maken hebben met dit, je weet wat je te doen staat

romax
Berichten: 356
Lid geworden op: 26 apr 2009, 22:27

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door romax »

Hallo Frieloo

Ik heb bij jouw in de lijst ook nog niet ingestaan, maar dat vind ik ook niet erg.
Wij hebben hier er altijd met plezier naar gekeken altijd interessant.
Laten we zoals ze zeggen met z,n allen opnieuw beginnen.
Dus een nieuwjaar dus nieuwe kansen.
Ik wens een ieder een fijne jaarwisseling toe en een goed begin.
Komt het vanzelf goed.

Mvg. De Romax en aanhang.

Gebruikersavatar
webmaster
Site Admin
Berichten: 4120
Lid geworden op: 26 mei 2006, 10:01
Locatie: Parel van de Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door webmaster »

engeland schreef:ik vraag bij deze,om mij te verwijderen als lid ,ik wil niets meer te maken hebben met dit, je weet wat je te doen staat
Nou dat kan; Ik heb het nu al een tijdje aangezien, maar dit gez.... komt me echt de strot uit. Bij deze!
Webmaster am-forum.

powermax
Berichten: 116
Lid geworden op: 29 dec 2009, 22:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door powermax »

frieloo gewoon doorgaan met je raporten op het forum
ik weet dat door heel veel collega,s gewaardeerd word
dus diep slikken en in 2010 gewoon verder gaan :a
zodat mensen met vreemde opmerkingen hun zin niet krijgen

ieder een gezond 2010 en een gezond am-forum
webmaster bedankt t)

Gebruikersavatar
Frieloo
Berichten: 304
Lid geworden op: 22 sep 2007, 00:38
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Frieloo »

Oké ik zal in 2010 ook gewoon mijn ontvangst rapporten weer plaatsen ik zie dat toch het merendeel dit op prijs steld dus na de jaarswisseling komen de nieuwe weer.

Verder iedereen bedankt voor het vertrouwen en een goede jaarwisseling en een gezond 2010.
En dat gun ik toch Johannes ook, dus Johannes bij deze.

p)

s)
Groetjes van Radio Frieloo.
Vanaf de Veluwe randje Veluwemeer.
http://www.frieloo.nl

let op al het goede komt moeizaam.

powermax
Berichten: 116
Lid geworden op: 29 dec 2009, 22:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door powermax »

SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Eldorado
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 okt 2007, 23:32
Locatie: Hartje Twente,Overijssel
Contacteer:

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door Eldorado »

webmaster schreef:
engeland schreef:ik vraag bij deze,om mij te verwijderen als lid ,ik wil niets meer te maken hebben met dit, je weet wat je te doen staat
Nou dat kan; Ik heb het nu al een tijdje aangezien, maar dit gez.... komt me echt de strot uit. Bij deze!
Goede beslissing !!! ,ben alleen bang dat deze onder een andere naam gewoon weer terug komt,of zijn IP moet geblokkeerd worden,(aanrader)maar allemaal alvast een hele goede jaarswisseling en een goed gezond en gezellig 2010 toegewenst,en Frieloo gewoon doorgaan met het doorgeven van ontvangstrapporten,iedereen draagt bij aan het forum,daardoor blijft het aktief en up to date t)
Groeten van de Eldorado

blauwe engel
Berichten: 366
Lid geworden op: 23 apr 2008, 18:44

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door blauwe engel »

toppie frieloo gewoon doorgaan wodrt zeer gewardeerd vanaf deze kant
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60

relmus radio
Berichten: 269
Lid geworden op: 03 sep 2006, 13:27
Locatie: puntje van de pier

Re: ontvangen bij Radio Frieloo28 en 29 Dec 09

Bericht door relmus radio »

Frieloo bedankt voor het rapport , en mooi door gaan kerel.
In elke fruitmand zit wel een rotte appel :r

Webmaster uw lontje was lang genoeg , weg ermee.

Gesloten