ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
dolfijn
Berichten: 795
Lid geworden op: 15 mar 2009, 19:28
Locatie: (gld)

ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door dolfijn »

Centraal 90% (12.53) mod prima (platen programma en nog bedankt voor de plaatjes vanaf die kant ).( Op de 1565 khz ).
Zwarte Non 90% ( 16.24) mod prima mooie modulatie druk erin .
Baanbreker 85% (16.27 ) mod prima .
Calipso 90% /93% (16.29 ) mod prima mooie modulatie druk erin vooral de spraak mod is van goede kwaliteit en ik heb weer ff een les gronings dialect gehad maar kon het 100% volgen ;) .
Ie was aan het proaten met de Fire Bird ik heb die Beste man niet gehoord zat een platen draaier op die Frequentie .
Professor SikBok 91% (16.30 ) mod prima .
Armada 89%/91% (17.10 ) mod prima .
Jij was aan het rapporten met een buitenlands Station ik heb die Beste Man ontvangen met 70%/80% maar heb helaas net de roepnaam niet gehoord en wat zijn locatie was .(Mod was prima maar ik was net te laat op de goede frequentie ik hoorde hem net nog jouw naam noemen harstikke mooi man ).
Zou jij mij hier toch nog ff over willen informeren B.V.D.
Groeten van de Dolfijn vanuit WEZEP p) .

centraalharkema
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 jun 2006, 21:38

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door centraalharkema »

hallo dolfijn
bedankt voor jou rapport.
we zijn terug in het raster
en blijf daar ook.
gr fokke

Jan Willem
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 jul 2008, 17:21
Locatie: Lemelerveld
Contacteer:

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door Jan Willem »

Armada 89%/91% (17.10 ) mod prima .
Jij was aan het rapporten met een buitenlands Station ik heb die Beste Man ontvangen met 70%/80% maar heb helaas net de roepnaam niet gehoord en wat zijn locatie was .(Mod was prima maar ik was net te laat op de goede frequentie ik hoorde hem net nog jouw naam noemen harstikke mooi man ).
Zou jij mij hier toch nog ff over willen informeren B.V.D.
Groeten van de Dolfijn vanuit WEZEP


Hallo Dolfijn
Bedankt van je reactie
Ik was ff in qso met Radio Tornado Croatia. die kwam bij mij ook zeer sterk binnen
Groeten van JW

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door Rebecca »

Hallo Dolfijn
Bedankt van je reactie
Ik was ff in qso met Radio Tornado Croatia. die kwam bij mij ook zeer sterk binnen
Groeten van JW
Doe maar weer, steek ons maar de gek aan :u

h) Henk

dolfijn
Berichten: 795
Lid geworden op: 15 mar 2009, 19:28
Locatie: (gld)

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door dolfijn »

Haha Sylvania goed bedacht beste man maar soms moet op het juiste moment aan de band en dan kan je ff over de grens tokkellen .
Armada bedankt ik had al zoiets gehoord van kroatie maar durfde het niet te vermelden :u .
Was voor mij ook het eerste Station wat op de AM Band in qso was met een nederlandse pi) ik had dit zelf nog nooit ontvangen is ook wel eens leuk om mee te maken ;)
Ik had het wel eens gelezen op het forum maar ik wil zoiets eerst zelf ff mee maken ;) .
Ik heb hier wel eens grieken enorm hard ontvangen maar dat is normaal s,avonds maar ff een rapportje uit het buitenland dat hef toch wel iet,s
Armada succes met jouw verbindingen en ik luister wel weer .
GR v/d Dolfijn vanuit WEZEP ( GLD ) p) .

Gebruikersavatar
HendrikJan
Berichten: 1989
Lid geworden op: 21 feb 2009, 07:51
Locatie: ZW Drenthe/NO Overijssel

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door HendrikJan »

Radio Sylvania schreef:
Hallo Dolfijn
Bedankt van je reactie
Ik was ff in qso met Radio Tornado Croatia. die kwam bij mij ook zeer sterk binnen
Groeten van JW
Doe maar weer, steek ons maar de gek aan :u

h) Henk
Helemaal niet zo gek hoor: daar hebben wel meer amateurs mee gerapport hier vandaan.
Dolfijn: Die "Grieken" die jij ontvangt zijn meestal Kroaten/Serviërs en meer uit die hoek. Een enkeling spreekt Engels, de meesten helaas niet.

dolfijn
Berichten: 795
Lid geworden op: 15 mar 2009, 19:28
Locatie: (gld)

Re: ontvangst in wezep op dinsdag 30 - nov - 2010.

Bericht door dolfijn »

Hoi Hendrikjan ik snap heus wel dat men vaak verbindingen heeft met joegoslavie maar ik had er nog nooit een ontvangen hier en dat is wel ff geinig .
En deze tornado spraak engels dus was te volgen .
Ik had nog nooit eerder op dit tijd stip een buitenlands station ontvangen in qso met onze am pi) pi) .
Men is nooit te oud om nog wat te ontvangen ;)
Gr uut Wezep.

Plaats reactie