oh, wat is dat toch geweldig.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2010, 00:12
Locatie: Eberswalde
Contacteer:

oh, wat is dat toch geweldig.

Bericht door piratenvriend »

hoy baro, goede oude vriend.

ach, wat is dat toch eenmal fijn, dat je weer terug bent. kan je zig vorstellen, hoe ik je heb gemisst?
ja, om 20:45 uur heb ik je eindelijk weer op de 1610 khz ontfangen. je kwam bij mij met sympho 54455 binnen. dus, net zo, als gewoon. maar, mij vald op, dat je modulatie toch wat zachter is geworden. heb je veranderingen aan je zender, of aleen aan de muziekspeler gebracht? of heb je een nieuwe mengpanel, en dat is nog niet zo goed ingesteld?

na, de hoovdzak is, je bent eer weer.

dus, de allerbesde groetjes van berndt, de piratenvriend, vanuit eberswalde, die erg blij is, dat de goede oude baro zijn trouwe luisterars niet is vergeten.

nog veel plezier met je uitzending,en natuurlijk ook een fijne avond aan je toegewenst.

graag tot de volgende keer, zegt
berndt, de piratenvriend, die nu naar je gat luisteren.

Gebruikersavatar
dirk
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 aug 2006, 22:58

Re: oh, wat is dat toch geweldig.

Bericht door dirk »

Nou Barro ,dat is nog eens een welkom van bernd

Ook welkom terug na een lange radiostilte t)
ik heb je wel niet ontvangen maar dat gaat vast weer lukken
maar je kunt beter de 1611 kHz niet kiezen , want het wordt daar veeeeeel te druk

gr Dirk
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht

Tom
Berichten: 1055
Lid geworden op: 30 mei 2006, 23:15

Re: oh, wat is dat toch geweldig.

Bericht door Tom »

piratenvriend schreef:hoy baro, goede oude vriend.

ach, wat is dat toch eenmal fijn, dat je weer terug bent. kan je zig vorstellen, hoe ik je heb gemisst?
ja, om 20:45 uur heb ik je eindelijk weer op de 1610 khz ontfangen. je kwam bij mij met sympho 54455 binnen. dus, net zo, als gewoon. maar, mij vald op, dat je modulatie toch wat zachter is geworden. heb je veranderingen aan je zender, of aleen aan de muziekspeler gebracht? of heb je een nieuwe mengpanel, en dat is nog niet zo goed ingesteld?

na, de hoovdzak is, je bent eer weer.

dus, de allerbesde groetjes van berndt, de piratenvriend, vanuit eberswalde, die erg blij is, dat de goede oude baro zijn trouwe luisterars niet is vergeten.

nog veel plezier met je uitzending,en natuurlijk ook een fijne avond aan je toegewenst.

graag tot de volgende keer, zegt
berndt, de piratenvriend, die nu naar je gat luisteren.

Bedankt piratenvriend Berndt voor deze lovende woorden, zal de boodschap overbrengen bij de baro ;)

Hij is ook blij dat je weer meeluisterd in Eberswalde..

Dirk ook bedankt he d)
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig

Plaats reactie