donderdag, 12 april, 22:45

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
piratenvriend
Contacteer:

donderdag, 12 april, 22:45

Bericht door piratenvriend »

goedenavond, vrolijke mijnwerker.

vanavond zijn echt moeiljke ontfangstomstandigheiden, want, er is veel fading op de heele band.
ongeveer 5 min geleeden ontfing ik je nog met simpo 54455 maar, nu bent je total de fading in gevallen, en je signal is aleen nog 43334 maar, de modulatie in sprak en muziek is super. dus, dat klinkd echt super.

groetjes van
berndt, vanuit eberswalde.

vrolijkemijnwerker

Re: donderdag, 12 april, 22:45

Bericht door vrolijkemijnwerker »

Hallo Bernd.
Zeg heel vriendelijk bedankt,vanaf jou kant,ik was wat aan het testen ,ja de condities zijn heel wisselvallig.
De grieken komen hier soms binnen met 80% en dan in een keer hoor je ze niet meer.
Bernd bedankt en tot morgenavond.
Groetjes uit hellendoorn.
Gerrit.

piratenvriend
Contacteer:

Re: donderdag, 12 april, 22:45

Bericht door piratenvriend »

goedenmorgen,gerrit.

ja, het is haast niet te geloven, hoe de omstandigheiden te keer gan. ik heb nu nog ens geluisterd, maar, nu heb ik een griek op de 1680 khz, een op 1690 en nog een op 1710.
die op 1680 is met simpo 44444 die op 1690 met 55545 en die op 1710 komt ook nog met 45444 bij mij binen.
maar, net zo, als je al zai, het zal niet lang duuren, daar zijn ze alle verdwenen, net zo, of ze nooit aanwezig waren.
zeg ens gerrit: weet je al, waneer je de lucht wilt in gan?

een goede nacht en well te rusten aan je toegewenst, en als je weer het bed uit komt, een fijne dag, en veel succes en vreugde met alles, wat je wilt, en wat je moet doen.
graag tot morgenavond.
groetjes vanuit eberswalde, van
berndt.

Plaats reactie