1636khz

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rajoentje
Berichten: 74
Lid geworden op: 28 jan 2012, 12:07
Locatie: Oldenzaal

1636khz

Bericht door rajoentje »

Deze avond een grote stoor bende :e op de 1636khz hier in Oldenzaal 2 zenders stijf tegen elkaar aan te storen heren het kan ook anders toch?? Gr. Zwarte Panter p)

Gebruikersavatar
Thee
Berichten: 2725
Lid geworden op: 26 mei 2006, 23:02
Locatie: Bankstel, thuis, das nu Drenthe

Re: 1636khz

Bericht door Thee »

ja dat heb je dan zo met piraten :L
Vriendelijke groeten,
Theo


Wees jezelf.
Er zijn al zoveel anderen.

Sent from my laptop using Windows

Gebruikersavatar
O.S.M.radio
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 nov 2013, 17:00

Re: 1636khz

Bericht door O.S.M.radio »

tja als er een paar KANONNEN zitten te draaien, dan blijft er voor de kleine piraten die willen raporten niet veel ruimte meer over ( ik zat ook op de 1636 ) met 20W , kon het wel vergeten :e volgende keer beter s) gr O.S.M.
hoogfrequent, amplitudemodulatie en accu verslaafd

Gebruikersavatar
Rebecca
Berichten: 2470
Lid geworden op: 26 nov 2007, 17:32
Locatie: Zwolle

Re: 1636khz

Bericht door Rebecca »

Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat jij daar met 20 watt niet te ontvangen bent bij het andere station.
Ik heb in ieder geval niet de illusie dat ik met mijn 50 watt of zelfs de 100 watt zender overal binnen kom.

Ik bedel maar te zeggen, blijf reëel wat dat betreft en word niet gelijk boos.

Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 750
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:03
Contacteer:

Re: 1636khz

Bericht door Herman »

rajoentje schreef:Deze avond een grote stoor bende :e op de 1636khz hier in Oldenzaal 2 zenders stijf tegen elkaar aan te storen heren het kan ook anders toch?? Gr. Zwarte Panter p)
Zal toch wel niet dan,en trouwens de middengolf wordt toch al jaren verpest door een stel amateurs die de ferqentie opeizen

Jansen
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 apr 2009, 08:45

Re: 1636khz

Bericht door Jansen »

Herman,

Ben het helemaal met je eens, ze zetten de zender gewoon aan op de zogenaamde "vaste" avond. Met name hier in de buurt(Twente)
En dan ook nog de hele avond tot diep in de nacht!


Groet

Gebruikersavatar
O.S.M.radio
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 nov 2013, 17:00

Re: 1636khz

Bericht door O.S.M.radio »

Rebecca schreef:Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat jij daar met 20 watt niet te ontvangen bent bij het andere station.
Ik heb in ieder geval niet de illusie dat ik met mijn 50 watt of zelfs de 100 watt zender overal binnen kom.

Ik bedel maar te zeggen, blijf reëel wat dat betreft en word niet gelijk boos.

ik kan mij nog herinneren in het korte verleden dat ik met 20 watt door het hele land draaide, en met 20 watt en een zeer goede antenne kom je ook ver, en boos ben ik zeker niet alleen teleurgesteld in sommige frequentie opeisende kachelende piraten
m.v.g O.S.M.
Laatst gewijzigd door O.S.M.radio op 16 mar 2014, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
hoogfrequent, amplitudemodulatie en accu verslaafd

Gebruikersavatar
studiofriesland
Berichten: 222
Lid geworden op: 06 mar 2008, 22:47

Re: 1636khz

Bericht door studiofriesland »

Het valt inderdaad wel op dat er de laatste tijd constant een aantal hoog vermogen piraten draaien. En dan niet eventjes, maar rustig van 's middags tot 's avonds laat. Natuurlijk is een ieder vrij om te doen en te laten wat hij wil maar het riekt zo onder hand wel naar FM praktijken en dat is toch jammer voor deze band. En als je zo lang draait op een frequentie boven de 1620 khz is je aantal luisteraars toch beperkt tot aan de chat en dit forum in het algemeen.

Dus ik kan mij wat dat betreft ook wel vinden in enige kritische noten van anderen hierover.

mvg,
Bert

Plaats reactie