en een te korte spriet denk dat de frequentie 1675 kHz was kan niet goed bekijken luister ff op anoloog mod was prima tijd was 16.53  he groetjes uut wezep
  en een te korte spriet denk dat de frequentie 1675 kHz was kan niet goed bekijken luister ff op anoloog mod was prima tijd was 16.53  he groetjes uut wezep   tot een volgende keer
 tot een volgende keer  
 en een te korte spriet denk dat de frequentie 1675 kHz was kan niet goed bekijken luister ff op anoloog mod was prima tijd was 16.53  he groetjes uut wezep
  en een te korte spriet denk dat de frequentie 1675 kHz was kan niet goed bekijken luister ff op anoloog mod was prima tijd was 16.53  he groetjes uut wezep   tot een volgende keer
 tot een volgende keer  

orion west ik luister wel maar reageer alleen niet op alle dingen vond dit wel ff mooi vanaf u kant  60.000 miliwatt hihi hoor je niet elke dag mooi kerel dat u reageerd ik hoor jou wel maak u zich geen zorgen tot een volgende keer
  orion west ik luister wel maar reageer alleen niet op alle dingen vond dit wel ff mooi vanaf u kant  60.000 miliwatt hihi hoor je niet elke dag mooi kerel dat u reageerd ik hoor jou wel maak u zich geen zorgen tot een volgende keer   groetjes uut wezep
 groetjes uut wezep   

Eh Wout...orionwest schreef:Hey, Dolfijn, als Dirk gelijk heeft, ook namens mij gefeliciteerd !-
Lang niks van je gehoord, op het forum, maar jullie hebben ook lang niks van mij gehoord...
Jaah, het oude pierement maar weer eens opgestart, vanaf 3 meter onder N.A.P.
De antenne kijkt niet over de polderdijk heen....dus valt me niks tegen, Dolfijn !
Je hebt goed geluisterd : 60 KiloMilliWatts !
de freq was idd 1675, hoogstens 10 Hz ernaast, met deze temperaturen...
Maar gelukkig hoeft de operator maar 3 meter te lopen, om overboord te kunnen springen......
gr. Wout.
(En ik maar denken: Er luistert niemand....)