Dit lay-out was al een tijd beschikbaar, nu maar standaard gezet, want er schijnt toch ergens rommel te zitten in het oude lay-out.
Wen er maar niet aan, want binnenkort wordt het forum weer volledig ge-update, inclusief (weer) een nieuw lay-out
Ik kende deze al wel en is niets mis mee, tot dat ik mijn eigen berichten zocht en de knop toon je eigen berichten niet kon vinden.
Das lastig heb ik gemerkt.
Mooie en frisse layout, is het alleen mogelijk om een directe link naar de persoonlijke berichten erbij te plaatsen, nu moet je een paar keer klikken voordat je bij de berichten bent.
Bedankt voor de complimenten, maar weg er maar niet aan, want ik ben druk bezig de software te vernieuwen. Daarna komt er weer een nieuw layout
De oude is verwijderd omdat er wat onwenselijke code tussen zat welke een pop-up activeerde.
Vanwege gebrek aan tijd en prive omstandigheden duurt het allemaal iets langer....
Oh het werkt niet meer ! Het werkt niet in alle browsers ! Het is niet browser compatibel !
Zie plaatje. En een spellcheck ook nog ?? Dan kan je net zo goed de buizen-zenders ook weg doen
want dat past ook niet bij elkaar. Dit is een oude al jaren bekende hobby met leden op een leeftijd
die niet van verandering houden. Piraten forum wel ja. Oude buizen middengolf/ boeren, absoluut niet.
Da's mijn mening.
Het is getest in de meest bekende browsers, en werkt.
Niet van veranderingen houden, tja das een probleem. Computers, software het veranderd allemaal, en om compatible te blijven zullen we toch mee moeten gaan.
Even geduld, we zijn druk bezig de software te up-graden, en jawel weer een nieuw layout, maar dat is al meerdere keren geschreven, vraag me af of het wel wordt gelezen...
Doet me denken aan de volautomatische ruitenwissers op mijn auto.
Wanneer ik toch ergens de schurft aan heb wat betreft doorgeslage automatisering dan is het dat wel.
Niet alles wat nieuwer is, is per definitie altijd beter.
Misschien met je autoverkoper worden Thee?
Nee ik heb een leuke baan in de gezondheidszorg
Maar het invul veld veld wordt wat praktischer, je kunt foto's er gewoon heen slepen van uit je afbeeldingen.
Geld natuurlijk ook voor de andere bestanden.
Nu moet je bij nieuwe berichten klikken op het kleine gekleurde vakje, straks kan je gewoon op het grote vlak klikken.
En meer van deze praktische dingen
Moi Jan of inderdaad moin zoals ze hier zeggen .
Ik reageer haast nooit meer maar die Beamship word ik helemaal
ziek van . Vandaar . Maar ik kan er beter niet op reageren
Thee schreef:Ik kende deze al wel en is niets mis mee, tot dat ik mijn eigen berichten zocht en de knop toon je eigen berichten niet kon vinden.
zelfde probleem heb ik ook ,maar waar zit die knop ??
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht
Thee schreef:Ik kende deze al wel en is niets mis mee, tot dat ik mijn eigen berichten zocht en de knop toon je eigen berichten niet kon vinden.
zelfde probleem heb ik ook ,maar waar zit die knop ??
Volgens mij kun je die tekst onder jou berichies beter weghalen Dirk
En die slimmerik uit het Westen mag wel iets meer dimmen. De beste stuurlui staan aan wal.................
Zodra doorzien wordt wat tijdelijk is en wat de oorspronkelijke staat is, is er geen kennis meer nodig