Vroeger werden er interessante projecten, schema's, zenders, antennes of andere activiteiten besproken.
Het gaat nu alleen nog maar over welk 'legaal' AM station waar te horen is.
Dat was in het begin leuk, maar begint nu meer dan een beetje te vervelen.
De
 zijn hierdoor allemaal naar de chat, whatsapp en FB overgestapt.
 zijn hierdoor allemaal naar de chat, whatsapp en FB overgestapt.Wel jammer, want iets opzoeken (en kennis uitwisselen/bewaren) is daar zo goed als onmogelijk.
Ach, wanneer 'onze' generatie de ogen dicht doet, is het AM piraten gebeuren definitief ten einde.
Daar hoeft het AT geen moeite voor te doen, ze moeten hooguit wat geduld hebben...

, die wil je dat niet zo in het handje geven, bv een reis naar de USA die niet door kan gaan of erger daar de bak in, De meeste servers staan in USA, laat mij dan maar zoveel mogelijk anoniem er zijn maar een paar mensen die weten wat ik prive uitvreet en dat wil graag zo houden
 , die wil je dat niet zo in het handje geven, bv een reis naar de USA die niet door kan gaan of erger daar de bak in, De meeste servers staan in USA, laat mij dan maar zoveel mogelijk anoniem er zijn maar een paar mensen die weten wat ik prive uitvreet en dat wil graag zo houden  
    , het is vaak maar een handje vol dat reageert en de rest zit rustig de info tot zich te nemen
 , het is vaak maar een handje vol dat reageert en de rest zit rustig de info tot zich te nemen    

Hiervoor is dit nog steeds een mooie Medium.
  Hiervoor is dit nog steeds een mooie Medium.