Vanmorgen om 06:00 gestart met mijn reis door 4 provincies en 1 polder.
Op de 1620 kHz direct al een mooi stuk muziek om 06:00 uur, om 06:05 hoorde ik uit de speakers schallen " nou blackbird doe maar kalm aan, en hier volgen wat plaatjes in kalme tempo" de Valencia, ha ha mooi stuk muziek kerel, de radio ging diverse keren even op stand 10!! Tot aan Assen heb ik je prima ontvangen, tot aan de dialyse kliniek bij Beilen was het redelijk en vlak voor Hoogeveen ging je eraf, 06:50 uur, maar toen was de ontvangst al zwak.
Op de 1630 kHz hoorde ik de Firma Noordzee, deze had ik bij Winschoten al gehoord maar toen was de ontvangst zwak te noemen. Bij de Assen was de ontvangst redelijk, en vanaf Zuidwolde was de ontvangst prima te noemen. Om 07:00 uur sloot hij de tent.
Om 07:09 hoord ik op 1630 kHz de Calypso die rapport bracht aan Valencia en Eskimo, ik reed ter hoogte van afslag Hardenberg, de ontvangst was goed te noemen.
Om 07:13 hoorde ik heel kort de Eskimo opeens tot de fading uitkomen op 1630 kHz, ik reed ter hoogte van Lemelerveld, de ontvangst was zwak te noemen.
Om 07:22 hoorde ik de Calypso weer met een goed signaal, ik was toen in Luttenberg en je draaide een paar plaatjes want je had telefoon van de Klaas Snoek hoorde ik je zeggen.
Om 07:40 reed ik in Wesepe toen ik de Eskimo weer hoorde, het was inmiddels licht geworden, de ontvangst was toen redelijk te noemen, spraak en muziek waren beide verstaanbaar!!
Om 07:50 schakelde de zender Johan in op 1630 kHz met rapport voor Valencia, Eskimo en Calypso. Ik was nog steeds in Wesepe en de ontvangst van jou was prima!
De rest van de dag niks gehoord, maar ik was dan ook al rond 14:30 uur weer thuis......
Nu een paar dagen op kantoor en daarna een "rondje Drenthe".
Groeten Johan.
Valencia, Noordzee, Calypso, Eskimo, zender Johan
Valencia, Noordzee, Calypso, Eskimo, zender Johan
't Is mooi wonen in de Graanrepubliek !!
-
Re: Valencia, Noordzee, Calypso, Eskimo, zender Johan
bedankt voor je ontvangst rapport firma noordzee
johan bedankt mooi verhaal dat sterkt de mens valencia nn.
-
nog bedankt voor je bericht Firma NOORDZEE