ontvangen de zender utopia s9+10 db audio goed
mvg
blauwe engel
utopia
-
utopia
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60
- Radio Utopia
Re: utopia
Blauwe Engel bedankt voor het rapport en hopelijk maar weer tot een volgende keer.
Radio Utopia is geen utopie
-
Re: utopia
o dat zal zeer zeker wel toch zal de volgende keer even je audio op het buizentoestel bekijken ik was even in de tussentijd met mijn eigen zender bezig die had rare kuren de laatste tijd
de antenne stroom meter en de miliampere meter versprongen iedere keer van 200 mili ampere naar 220 miliampere en dat knipperde iedere keer heen en weer
ook mijn swr versprong iedere keer van 1:1 naar 1:1,5 dus ik dacht vocht in de antenne maar schijnbaar zat dat in de zender in plaats van de antenne ossilator buisje was schijnbaar defect of beter gezegd half defect
maargoed genoeg over mij
je kwam er goed door had in de tussentijd nog wel een aardig stukje muziek
mvg
blauwe engel
de antenne stroom meter en de miliampere meter versprongen iedere keer van 200 mili ampere naar 220 miliampere en dat knipperde iedere keer heen en weer
ook mijn swr versprong iedere keer van 1:1 naar 1:1,5 dus ik dacht vocht in de antenne maar schijnbaar zat dat in de zender in plaats van de antenne ossilator buisje was schijnbaar defect of beter gezegd half defect
maargoed genoeg over mij
je kwam er goed door had in de tussentijd nog wel een aardig stukje muziek
mvg
blauwe engel
stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen NIEUW SMS NUMMER 06 85 09 45 60