woensdag, 22.12. 23:10 uur. op middengolf 1645 khz, de euromast, met sympho 34334
23:15 uur, 1630 khz, radio calibso, sympho 34434, hij nam avschijd van de luisterars, hij wilde het band verlaaten.
23:25 uur, 1629 khz, er was een pirat, maar, zijn nam heb ik gemissd, hij gav een raport aan albatros, en draaide een medly van james last. ondfangsd met sympho 34334.
messchien weet iemand, wie digeene was, en kan het hir vermelden.
groetjes
berndt.
ondfangsraporten.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: ondfangsraporten.
hoy calipso.
bedankt voor je antwoord. maar, ik moet zeggen, toen je de plaat van james last draaide, werden de ondfangsdomstandigheiden bij mij een beetje wat wisselvallig, en daarom was de ondfangsd een beetje wat slechter. als alles normal is, ondfang ik je altijd met 34434. de 3 is aleen, als je een beetje in de fading vald, maar, dat is aleen een korte moment. je modolatie in sprak en muziek is prachtig.
dus, ga zo door, dat is alles prima.
groetjes, en veel succes met je uitzendingen, dat zegt berndt, de piratenvriend vanuit eberswalde, flak bij berlijn.
g
bedankt voor je antwoord. maar, ik moet zeggen, toen je de plaat van james last draaide, werden de ondfangsdomstandigheiden bij mij een beetje wat wisselvallig, en daarom was de ondfangsd een beetje wat slechter. als alles normal is, ondfang ik je altijd met 34434. de 3 is aleen, als je een beetje in de fading vald, maar, dat is aleen een korte moment. je modolatie in sprak en muziek is prachtig.
dus, ga zo door, dat is alles prima.
groetjes, en veel succes met je uitzendingen, dat zegt berndt, de piratenvriend vanuit eberswalde, flak bij berlijn.
g