ontvangst in wezep op maandag 9 - mei - 2011.

Hier staan de oude rapporten

Moderators: ascona, pieter

Plaats reactie
dolfijn

ontvangst in wezep op maandag 9 - mei - 2011.

Bericht door dolfijn »

Albatros 85% ( 17.48 ) mod prima .
Studio Friesland 88% ( 18.08) mod muziek prima kwaliteit .
Ik vind de modulatie v/d spraak minder van kwaliteit ligt niet aan jouw stem maar er kan volgens mij meer lage tonen d,r bij .
Spraak is wat aan de schelle kant hoop dat je hier wat mee kan .
Zwarte Boekanier 81% ( 18.18 ) mod prima afstemming is hier wel eens meer geweest .
Alpenjager 82% ( 18.58 ) mod prima .
Later ff met een test uitzending ben ff de tijd vergeten .
Met 27 watt hier 81% . 20 watt hier 78% . 15 watt 78% zie hier geen verschil . 11 watt 75% . 8watt hier ook 75% zie hier geen verschil .
150 volt spanning d,r op .
Zonder eindtrap hier 40% afstemming dit zonder modulatie .
Zeelandia 78%/80% ( 20.05) mod prima .
Later spraak modulatie was in het fries of gronings kon d,r niks van volgen hihi .
Baanbreker 78% ( 20.11 ) mod prima .
Calipso 88% / 91% ( 20.18 ) mod prima ff een paar plaatjes gedraaid mooi man heb weer met genoegen geluisterd lijk wel een buurt amateur .
Op de kenwood r - 600 hier S9 + 22 db + draad antenne .
Groeten uit Wezep tot de volgende keer maar weer p) .

Albatrosam

Re: ontvangst in wezep op maandag 9 - mei - 2011.

Bericht door Albatrosam »

Hey Dolfijn!

Wederom bedankt voor het ontvangstrapport.

Groeten Alexander p)
Van uut de Plaggenhut is dit de Albatros Radio.
Albatros1512am@hotmail.nl

studiofriesland

Bericht door studiofriesland »

Bedankt dolfijn. Ik vind mijn spraak zelf ook altijd wel wat schel als ik terug luister. Ik zal er eens wat donkere tonen ingooien en anders maar hopen dat ik na 45 jaar de baard zwaarder in mijn keel krijg.

Ben in ieder geval erg blij met de afstemming en het lijkt erop dat ik nagenoeg weer op het oude nivo ben.

Altijd fijn om een luisteramateur zoals jou te hebben om te horen waar verbeterpunten zitten. De muziek gaat bij mij via de audioprocessing, maar de spraak nog niet. Zo blijft er altijd wat te knutselen.

Groeten ut Fryslan en oant moan???

dolfijn

Bericht door dolfijn »

Hallo Studio Friesland nou de baard in de keel over 45 jaar dat zal wel niet gebeuren zou wel mooi wezen als ik dat nog mee mag maken dan ben ik al bijna 100 joar ;) .
Maar wat ik bedoel de kwaliteit van de muziek is van mooie kwaliteit en de spraak is beslist niet slecht maar heeft lang niet dezelfde kwaliteit .
Jij weet in ieder geval wat de oorzaak is succes ermee .
En je zit denk ik op het oude niveau moet je ff in mijn ontvangst berichten snuffellen hihi .
( En dat met een stentor ;) .
groeten uut wezep .

dolfijn

Bericht door dolfijn »

Ja Jan ie maak d,r wel wat van er zijn er zat die niet zo,n afstemming hier neer zetten .
Dus lijk het wel een buurt piraat ;) of zit ie soms hier ergens in buurt op de camping hihi .
Calipso harstikke mooi zo als je aan de band zit tot de volgende keer maar weer .
Ik wil af en toe wel eens een beetje gekheid maken op het forum anders is het zo saai vind ik .
Groeten uut Wezep p)

Plaats reactie