C ..................
Moderators: westcoast, webmaster, RadioRob
pepi&cokie schreef:Straks zijn we met 1500 en denk dat we dan aan de macht komen (dat is een pak meer dan de veron), wiet weet gaan we in 2015 den DARC voorbij.
C ..................
Wacht maar straks zijn nog meer die radioactief zullen worden en zitten we zo aan de 1500 .......... in het oosten staan ze ook al bijna op oorlogstandgringo schreef:als men de niet meer actieve eens ging schrappen ging er het dubbele er wel van af.
gebak eten niet kijkenRadio_Napoleon schreef:viewtopic.php?f=2&t=23639![]()
Dan hebben we een probleem en ook geen opvolgersgringo schreef:denk dat de helft niet meer actief is
En nu heb je van doen met mensen, die geen nummer kunnen op lezen, van wat er onder het afdek zeil zit.pepi&cokie schreef:was vroeger blij met een dikke paar honderd Watt en nu is het met milliwatts in stereo.
C .............
Jij hebt dan wel geluk met de voorkeurbehandeling en je eigen hoekje, die dan zooooo prive' is dat er voor ik en me zoon vermeld staat; JE MAG DEZE BERICHTEN NIET LEZENThee schreef:En nu heb je van doen met mensen, die geen nummer kunnen op lezen, van wat er onder het afdek zeil zit.pepi&cokie schreef:was vroeger blij met een dikke paar honderd Watt en nu is het met milliwatts in stereo.
C .............
C, ik heb geen voorkeurs-behandeling, en zeker niet hier op het forum.pepi&cokie schreef: Jij hebt dan wel geluk met de voorkeurbehandeling en je eigen hoekje, die dan zooooo prive' is dat er voor ik en me zoon vermeld staat; JE MAG DEZE BERICHTEN NIET LEZEN.
webmaster schreef:Zo, Ledenbestand opgeschoondwe zitten weer op een aantal onder de 1000.
Leden die in 2014 niet hebben ingelogd zijn op non-actief gezet.
Weer geen taartwebmaster schreef:Zo, Ledenbestand opgeschoondwe zitten weer op een aantal onder de 1000.
Leden die in 2014 niet hebben ingelogd zijn op non-actief gezet.
Nou geen grap hoor, je hebt net zo veel rechten als een ander, maar ik zal eens kijken of ik iets kan vinden wat dit veroorzaakt. Ik neem aan dat je identiteitskaart of paspoort wel geldig zijnBij mij staat dan wel; je mag deze berichten NIET lezen op bepaalde Stereo topic's![]()